شنبه، فروردین ۲۵، ۱۳۸۶

بحث دامنه داری ست آیدین جان . به اندازه تک تک آدمها می شود صورتک دید و علت وجودش را به بحث نشست ... پر نمی خواهم بگویم , شاید وقت دیگر ... اما من امروز جلوی دو نفر بی صورتک بودم . رفتار اولی مهر بود و نمود یار و دومی قهر بود و فرار ... دارم فکر می کنم چند نفر در دنیا من نوعی را بدون صورتک تاب می آورند ؟ حتمن دلیلی دارد که من لخت و بی هیچ حجابی رخ نمودم . تو بگیر خستگی و قال قضیه را بکن ... اما با صورتک یا بدون آن من همانم که بودم . آن پائین , آن پائین پائین من همانم . و تو و او و شما , با همه ی شما هستم , به من و به او , به ما چقدر مجال بی صورتک بودن می دهید ؟ همان که هستیم نه آنکه می خواهیم یا می خواهید باشیم ؟ و عکس العمل شما چه خواهد بود ؟
از ماجرای امشب یک چیز دستگیرم شد و شاید بی ربط ... هر آدمی , دوست یا آشنا , ارزشی دارد که خود تعین می کند . بعضی ها به دو قران هم نمی ارزند و بعضی ها را با تمام ثروت افسانه ای بیل گیتس هم نمی توان تاق زد که اگر زدی دنیا را مفت باخته ای ...
ادامه دارد ...
آذر

13 comments | Permalink

نظرات: 13

adama ro hamuntori ke hastan age bepazirim shaiad khaili chiza ro paye vazifehashun nazarim!

By Blogger PaRaDa, at ۷:۴۹ قبل‌ازظهر

هر ادمی بنا به شخصیتش به ما میگه چقدر ارزش داره
و این خودشه که شخصیتش رو می سازه
بدون نقاب و صورتک
خیلی طول که میشه
که
صورتکا رو کنار بزنیم
و خودمون باشیم

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۰۷ قبل‌ازظهر

آيا در اين ديار كسي هست هنوز كه از آشنا شدن با چهرهء فنا شدهء خويش وحشت نداشته باشد؟


دارم فكر مي كنم كدوم سخت تره؟ ديدن ديگران با صورتك يا ديدن خودمون بي صورتك
!

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۱۸ قبل‌ازظهر

فريبا منم فكر ميكنم ديدن خودمون بدون ِ صورتك!

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۱۱:۳۳ قبل‌ازظهر

من از خودم چه با صورتک چه بی صورتک خوشم نمیاد بقیه رو نمی دونم و نمی خوام بدونم

By Blogger شقايق, at ۱۲:۱۷ بعدازظهر

هر آدمی , دوست یا آشنا , ارزشی دارد که خود تعین می کند . بعضی ها به دو قران هم نمی ارزند و بعضی ها را با تمام ثروت افسانه ای بیل گیتس هم نمی توان تاق زد که اگر زدی دنیا را مفت باخته ای ...

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۳۱ بعدازظهر

اذر
این را دوست داشتم خیلی زیلد.

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۳۶ بعدازظهر

می دونی دارم فکر می کنم خیلی وقت ها آدم ها اصلن نمی فهمند که صورتک دارند. به چهره ی خودشان با صورتک ها عادت می کنند.
تعداد آدم هایی که میدانند پشت صورتک ها چهره ی خودشان شکل دیگریست کمتر است
و تعداد کسانی که جرات برداشتن صورتک را به خود می دهند کم تر

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۳۶ بعدازظهر

می تونم حس کنم کافی نت خالی چه کیفی باید داشته باشه...
من یه پی نوشتم هم اضافه کردم.
:)
! گفتم که گفته باشم

By Anonymous ناشناس, at ۱:۱۰ بعدازظهر

امروز دنیا پر از صورتکه! صورتکها رو میفروشن و چه قیمت ناچیزی هم داره. برای همینه که همینه از صورتک استفاده میکنن

By Anonymous ناشناس, at ۶:۳۹ بعدازظهر

ميدوني به نظر من اين جنبهء آدمها ست كه به ما اجازه ميده بدون صورتك باشيم.

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۲۶ بعدازظهر

پاراگراف دوم این نوشته ت رو کاملآ هستم. عنوان پست قبلی ت هم عجیب سهمگین ه.

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۳۶ قبل‌ازظهر

آیدین جان خواستی توی این بحث شرکت کنم .به روی چشم .
در مورد خودم همیشه سعیم بر این بوده که تمام صورتکها و پرده ها رو کنار بزنم و تا ته خودم رو ببینم .بدون هیچ مانعی .در مورد دیگران هم گاهی از پس صورتکهایشان چهره واقیشان را می بینم و گاهی آرزو می کنم که نمی دیدم .
اما در مواجه با سایر آدمها تا به حال سعیم بر این بوده که هیچ ماسکی نداشته باشم .ولی این روزها دارم به این نتیجه می رسم که داشتن یک صورتک شاید گاهی بد نباشد .
نمی دانم ...

By Anonymous ناشناس, at ۹:۰۵ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007