سه‌شنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۵

البته این عشقی نیست که دارم ولی این عشقیه که لازم دارم....

.....
تو هرروز باید بلند شی
با نوک پنجه بری آشپزخونه
برام یه استیک درست کنی
بیاری برام تو رختخواب
بری بیرون کار کنی
مزدتو درسته تقدیم کنی
باید.........
بادبزن بیاری بادم بزنی
بدویی بری کلیسا
زانو بزنی و بگی:
خدایا ممنونم که این مرد رو به من دادی!
به این میگم عشق واقعی
واقعی و شیرین
البته این عشقی نیست که من دارم
ولی این عشقیه که لازم دارم
اگه کسی به من اتهام زد
....که خیانتکارم
اسلحه شو به طرفم نشونه گرفت
دلم می خواد بپری وسط
تاگلوله بخوره تو قلب خودت
وقتی می افتی زمین و داری میمیری
دلم می خواد نگام بکنی و بگی:
شل ببخشید که فرشت رو کثیف کردم
لطفا فقط جسدم رو بنداز بیرون
من به این میگم عشق واقعی
واقعی و شیرین
البته این عشقی نیست که دارم
ولی این عشقیه که لازم دارم....


شل سیلور استاین

26 comments | Permalink

نظرات: 26

خوب اصولا آدم چیزی رو لازم داره که نداره ...


=----------------
من می دونم که تو خوبی
اما می دونم که خيلی خوب نيستی
می دونم که دوست دارم
اما مطمئنم که خيلی دوست ندارم...(شل)

By Anonymous ناشناس, at ۲:۰۰ قبل‌ازظهر

اوه خوش به حال عشق خيالي شل
فكر كنم اينطوري دچار دل پيچه بشه

;)

By Anonymous ناشناس, at ۵:۳۱ قبل‌ازظهر

ایول یه این میگن یه ...!!ی
نیچه رو 2 تا کتابش رو خوندم. یه جاهایی رو خیلی فکر میکنم درست نوشته. مثل همین نوشته پایین

By Anonymous ناشناس, at ۷:۵۰ قبل‌ازظهر

che shere ghashangi az shel e. khili ghashange!

By Anonymous ناشناس, at ۸:۱۶ قبل‌ازظهر

اینجاست که شاعر میگه شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد ... گه ... ;)

By Anonymous ناشناس, at ۲:۰۴ بعدازظهر

آخي ، چه كم اشتها...

By Anonymous ناشناس, at ۲:۱۴ بعدازظهر

مي بينم كه وبلاگ ما رو از اينجا آب و جارو كردي :( ....

هي روزگار ....

By Anonymous ناشناس, at ۲:۱۶ بعدازظهر

khili khobee... mano ham be fekr vadashti !

By Anonymous ناشناس, at ۲:۲۴ بعدازظهر

اگه واقعا یکی باشه که بقول تو عاشق واقعی باشهو...خودت خسته میشی
چون عشق با پستی و بلندی و قهر و غرورش و ...که زیباست میدونم که خودت هماینارو قبول داری خواستی مزه دهن هارو بدونی.

By Anonymous ناشناس, at ۶:۱۵ بعدازظهر

بد نگذره بابا.پيدا كردي واسه ما هم بفرست.

By Anonymous ناشناس, at ۸:۲۳ بعدازظهر

ممنون چون مي خواستم آهنگين باشه مجبور شدم كوتاه و خلاصه بگم

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۳۹ قبل‌ازظهر

خواستم بگم به تخمم! دیدم خدایش شعر قشنگیه .اما حیف تو وبلاگ یه آدم عوضیه

By Anonymous ناشناس, at ۲:۰۹ بعدازظهر

تعريف قشنگتر شل از عشق تو كتاب در جستجوي قطعهء گمشده است اونجا كه دو تا دايرهء كامل ، به پيش مي رن

By Anonymous ناشناس, at ۴:۴۰ بعدازظهر

منم فقط از همین شعر قطعه گمشده خوشم نمیاد بس که معروف شده:(

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۴:۴۶ بعدازظهر

سلام
میای به من سر بزنی؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۶ قبل‌ازظهر

be in aaghaaye stein befarmaayeed khaab farmoodan kheir baashad !!

maa eshghi ke laazem darim ye hezaarome in kaaraa ham nist faghat inke hey sikh nakone too asaabe aadam . vali koooooooooo?

By Anonymous ناشناس, at ۴:۴۵ بعدازظهر

دلم برات تنگ شده ...

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۳۰ بعدازظهر

عاشق پرنده ای هستم که در قفس هم به پرنده بودن خود افتخار میکند

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۱۳ قبل‌ازظهر

شعر جالبی بود. در واقع شاعر عشق محض رو تعریف کرده بود. این از نوع همون عشقی است که در افسانه ها به آدم نسبتش میدن، عقلا بهش میگن حماقت. میدونی فقط انسان غریزه ی محض صاحب یک همچی عشقی میشه. امیدوارم به زودی یک پست بزنی تا کسی چشمش به این کامنت نیوفته چون میخوام یک راز از خودم رو اینجا فاش کنم. من مثل این عشق رو داشتم و امروز هزاران فرسنگ با انسان اون روزها فاصله دارم

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۵۹ قبل‌ازظهر

فکر کنم منظورش به من بوده که همینقدر فداکار و ظریف و عاشقم!!!

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۱۴ قبل‌ازظهر

آره آره منظورش آفتاب پرست بوده! حتما

By Anonymous ناشناس, at ۳:۱۴ بعدازظهر

خنده داره ولی بیشتر آدمها انتظاری که از عشق دارن هماناست.

By Anonymous ناشناس, at ۳:۵۶ بعدازظهر

سلام... چقدر كامنت گذاشتن اينجا سخته!! هلاك شدم! منم كلي حال مي كنم با اين شل سيلوراستاين و دقيقاً همين شعرشو خيلي دوست دارم...

By Anonymous ناشناس, at ۹:۳۰ قبل‌ازظهر

واي بابا من بالايي هستم پس چرا اسممو ننوشت؟!

By Anonymous ناشناس, at ۹:۳۲ قبل‌ازظهر

همینه " من که فکر نمیکنم مرد جماعت تعریفی کمتر از این تو ذهنش از عشق داشته باشه حالا ممکنه یک جاهایی کمی تغییر کنه اما تعریف کلی همین است.

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۵۶ بعدازظهر

از دوست نبايد بيش از آن خواست که از نسيم صبح و بوي گل انتظار داريم

By Anonymous ناشناس, at ۸:۰۱ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007