شنبه، اسفند ۲۶، ۱۳۸۵

آن كه بي باده كند جان مرا مست كجاست ؟

مستی که از حد گذشت ، درد ناگزیر می شود
مستان آخر شب در میخانه ها ، درد ِ دل که نباشد به دل درد هم راضی اند
عشاق به نگاهی ، خطابی ، عتابی...

تقریبا فک کنم همین بود، پیارسال بود که من اینو از وبلاگ برای روز بارانی آذر برداشته بودم حالا یادمم نیست که اصلا لینک داده بودم به نوشته ء اصلی یا بالکل دزدی کرده بودم! ( البته اون شب جریانش این بود که نمیتونستم پیدا کنم ) بعد یه چیزی هم نوشته بودم زیرش ، دعوای اصلی هم سر اون چیزی بود که زیرش نوشته بودم!
این وسط هم این مرتیکه آلن برداشته بود اینو از قول من نقل کرده بود تو وبلاگش که این وصف حال منه و خیلی عالی ِ و فلان ، یه چیزهایی هم اون زیرش نوشته بود :))

بعد مستی که از سر پرید یهو دیدیم صاب متن یخه مارو گرفته که مرتیکه تو به چه حقی این چرت و پرتها رو زیرش نوشتی و خلاصه یکم بحث کردیم بعددیدم بابا خیلی عصبانیه دوباره خودمو زدم به مستی که من الان در یک سفر فضایی به سر میبرم برگشتم میام صحبت میکنیم!

بعد چیز شد یعنی آذر اون وبلاگش رو بست که من دیگه نخونم!!
پووف!
همین دیگه کلی عذاب وجدان روحی گرفته بودیم ، حالا خریت که شاخ و دم نداره ، نمیدونم کی بود ، احتمالا یکی دو ماه بعد از این جریان که داشتم باعمو نسل فسیل گپ میزدم و پرسیدم که چرا نیستی و اینا که گفت این دختره آذر نمیدونم چرا وبلاگش رو بسته خیلی حیف شد!
من ابله هم برگشتم میگم مگه نمیدونی با من سر اون جمله ه دعواش شد بست!
کم مونده بود خفه مون کنه نسل فسیل، هر چی فک میکنم نمیفهمم چرا بهش گفتم ، عجب خری بودیم!
حالا البته بعدا ما متوجه شدیم آذر کلا مرض بستن وبلاگ داره و هر وخ شماربازدید کننده ها میره بالا وبلاگش رو عوض میکنه!

حالا اینها بماند جریان امشب از این قراره که از صبح هوا آفتابی و گرم بود منم روز پرمشغله ای داشتم ، عصری پنجره اتاقم رو باز کردم که هوا کمی عوض بشه و دراز کشیدم که کتاب بخونم که خواب رفتم! که یکی دو ساعت پیش از یخ زدگی از خواب پریدم ، بابا این شهر اصلا معلوم نیست وضعیت هواییش چطوریه!نزدیک 20 سانت تا الان که ساعت سه بعد از نیمه شب برف آمده و اینجوری که داره میاد فک کنم عید دیگه تعطیل بشه، خلاصه شال و کلاه کردم رفتم بیرون سیگار کشان دنبال بابا نوئل که مرتیکه قراره عمو نورز بیاد و دو شات اخری رو زیادی زدی که بس که سرد بود منصرف شدم!

راستی بابا نوئل و عمو نوروز ، دقت کردین؟ نوگرایی کلا کار مردهاس!

ها چی میگفتم؟
آهان ، انلاین شدم بعد کلی با اذر حرف زدم و یاد اینا که گفتم افتادم ، کلا میدونین چیه ، وبلاگ ها و وبلاگ نویسهایی که خیلی دوسشون دارم همشون مال زمانی هستن که چند سال پیش باشون آشنا شدم ، نمیدونم چرا ولی خیلی وقته چیزی خیلی توجه ام رو جلب نکرده ، هووم همین الان به فکرم رسید که یه جمع بندی از وبلاگهایی که امسال خوندم و خوشم آمده بکنم ، نمیدونم شاید این کارو کردم!

اممم دیگه اینکه ، دیگه الان چیزی برای گفتن ندارم با نوشته های آذر شروع کردم با همون هم تموم میکنیم :
...
من از يار، من از غار ، من از سايه هاي پشت ديوار ، من از اين لحظه لحظه هاي بي ديدار مي ترسم
...


19 comments | Permalink

نظرات: 19

ajab majarae pas,
oon ghesmate mardoonegie nogaraE ro kheili badjensane oomaD

By Blogger شقايق, at ۱۰:۰۰ قبل‌ازظهر

montazere jam banditun hastim!

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۰۹ قبل‌ازظهر

ها !

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۱۳ قبل‌ازظهر

مي خواستم يه كامنت حسابي برات بگذارم بعد از اين همه وقت كه نيومده بودم ...ولي اين جا يه نفر هست كه كار واجب داره...كار علمي...كاري كه از هر چيز ديگه اي مهم تره....وقت نشد بعد مي آم.

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۳۸ قبل‌ازظهر

D:

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۳۴ بعدازظهر

در ايام عيد دارم ميام ولايتتون . اما خداييش حس برف و شال و کلاه واين صحبت ها رو ندارم

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۴۶ بعدازظهر

آن كه بي باده كند جان مرا مست كجاست ؟

موفق باشی زیاد سخت نگیر

By Blogger حباب, at ۱:۲۷ بعدازظهر

يه خورده با دقت تر بخون وبلاگاي دور و برت و
زيبايي بايد در نگاه تو باشد نه در آن وبلاگي كه مي خواني
;)))

By Anonymous ناشناس, at ۲:۰۹ بعدازظهر

واقعآ تهرون داره برف میاد؟!!

By Anonymous ناشناس, at ۲:۵۸ بعدازظهر

آذر حالا دیگه وبلاگ نداره؟

By Anonymous ناشناس, at ۵:۴۷ بعدازظهر

Sale no mobarak aydine aziz. khoob bashi :)

By Anonymous ناشناس, at ۶:۴۰ بعدازظهر

می دونی چیه من مطمئنم یکی از اون وبلاگهایی که می خوای نام ببری منم .:))
دومن اگه می خوای از اسطوره ها نام ببری لااقل همشون وطنی باشن .در مقابل عمو نوروز ننه سرماست .
سومن عید رو بهت تبریک میگم و امیدوارم بهت خوش بگذره .

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۲۹ قبل‌ازظهر

به به می بینم که جاسوس مذکور خیلی سریع الانتقال هستند و باید برم تشکر کنم ازشون به خاطر این همه شفافیت

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۲۰ بعدازظهر

heeyyyyy !!! cheghadr behem khso gozasht in postet kheili baa namak bood kheili khoob bood !! mishe bahash ye filme kootahe toop saakht ! ba hamin shot ha ke khodet dady !! toooop !! begzarim ke kheili porrooiee albate man femenist nistam ziad vali yani ke chi no garaayee kare mardaat ??? ettefaaghan man harchi mard didam ba taghire dekor mokhaalefe!! badesham taze manam doostaaye ghadimimo bishtar doos daram yeyeyeye !!! ;)

By Anonymous ناشناس, at ۱:۴۸ بعدازظهر

salam hamsare sabegh

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر

سال نو مبارک ، دلت خوش
:)
(يه شاخه گل و يه اسنيكرز)

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۰۳ بعدازظهر

عيد آمد و آن ماه دل افروز نيامد

دل خون شد و آن يار جگر سوز نيامد

نوروز من ار عيد برون آمدى از شهر

چونست که عيد آمد و نوروز نيامد

By Anonymous ناشناس, at ۴:۴۲ بعدازظهر

salam
khoobin
webe zibayi darin khosham oomad[نیشخند]
be manam sar bezanid
rangin kaman padashe kasy hast ke ta akharin ghatreh zire baran bemanad
montazeretam bye

By Anonymous ناشناس, at ۹:۲۱ بعدازظهر

baraxe shoma doostaye salhaye pisham kamrang shodan ye kasayi hastan ke fekresho mikonam arzesheshoon bishtar hast_hala na kolan hame,akasaran_behar hal sale behtari dashte bashi

By Anonymous ناشناس, at ۱:۱۰ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007