شنبه، اردیبهشت ۱۵، ۱۳۸۶

cheatsky.blogfa.com/


سال 81 اولین وبلاگ رو برای علی ثبت کردم ، سر اسمش کلی بحثمون شد ، اخه اون موقع هنوز 10 سالش نشده بود ولی اصرار داشت که اسم وبلاگش باشه یادداشتهای علی پسر 10 ساله ، میگفت 9 خیلی ضایع است ، همه فکر میکنن بچه اس!

چند تا مطلب با هم نوشتیم تو وبلاگش ، منم بهش قول داده بودم بهش لینک بدم تا مشهور بشه ، اونم البته به عارف قول داده اگه هر روز عارف بجاش اتاق رو تمیز بکنه اسمش رو تو وبلاگش مینویسه تا اونم مشهور بشه!
یادمه چند پست اول که به غیر از خودم هیچ کامنت و بازدید کننده ای نداشت ، تا اینکه روز سوم دیدم یکی براش کامنت گذاشته ، گفتم علی بدو بالاخره یه بازدید کننده پیدا کردی!
همه جمع شدن ، بعد دیدیم یه شاسکولی کامنتی گذاشته به این مضمون که من یه همنجس بازم و اگه میخای در این مورد بیشتر بدونی بیا تو وبلاگم و از این حرفها! خلاصه همه دادشون در آمد که بابا این چیه برا این بچه و ... وبلاگ حذف شد!

حالا از اون موقع ها خیلی گذشته و پسرعمه ء من دیگه یه ادم معمولی نیست!
اون موقع ها همیشه علی دنبال من میگشت تا بهش یه چیزی یاد بدم ، الان موضوع فرق کرده من میرم پیش استاد باسه رفع اشکال!
بابا این نابغه اس ، هر وقت میام تهران کلی نرم افزار آموزشی و کتاب و اینا میارم که تا وقتی هستم باشون سرگرم باشه و به من گیر نده تا من به کارم برسم ، همشون رو روز اولی قورت میده!
نشون به اون نشون که تابستونی نرم افزار اموزش DreamWear داده های طلائی رو که تقریبا سطح بالا بود رو صبح بهش دادم و شب ساعت 10 که برگشتم خونه گفت خوب من اینو تموم کردم ، حالا بیا فلش یاد بده! شروع کردم به توپیدن که یعنی چی هی از این میپری به اون اول اونو تموم کن بعد! گفت تموم کردم بیا اینم وب سایت تمرین اخرش!
فقط همین قدر دستتون بیاد که گذروندن دوره ای در همون سطح تو کلاسهای جینگولی بیرون 3 ماه طول میکشه!

یه نگاه به وبلاگ اخرش بندازین و یکم فکر کنین به پروسه ء نوشته شدن هر کدوم از این پستها :

کلی باید دنبال سایت بازی مورد درخواست بگرده ، بازی دانلود بشه ، با هزار بدبختی یه راهی پیدا بکنه که فایل اجرایی هم دانلود بشه هم قابلیت ذخیره شدن پیدا بکنه ، بعد مثه کوری که تو انبار کاه دنبال سوزن میگرده باید بره تو هزار تا سایت و انجمنِ ِ پر از ویروس و جاسوس اینترنتی تا یه شماره سریال یا قفلی پیدا بکنه که به بازی مورد نظر بخوره ، بعد بازی ِ قفل شکسته شده رو برای دانلود شما بازدید کننده ء محترم آپلود بکنه ، بعد بره یه چند تا عکس ازبازی گیر بیاره که هم شما ببینین و هم یکم صفحه اش سنگین بشه! و خلاصه اینجوری یکی از پستهاش نوشته میشه البته کار تموم نشده ، چون بعد از این همه ول گشتن در سایتهای شماره سریال وکرک کامپیوتری کامپیوترش داره دود میده و تا شب نشده و بابا نیومده که غربزنه یه 10 دقیقه میخاستیم بریم دو تا سایت ببینیم باز زدی کامپیوتر رو داغون کردی ، اصلا من نخواستم کامپیوتر مال خودت، همه چی رو از اول نصب بکنه!
:(

والله من که اشک تو چشام حلقه میزنه از این همه زحمت ، واقعا این بچه افریده شده باسه خیر!
اجرش با اقا امام زمان ، به امید حق همین روزها پشت مونیتور شهید میشه و میره بهشت ، البت من غصه ام نیس ، به این همه صوابی که کرده اونجا حتما مسئول یک گیم نت شبکه ای میشه و دور نیست روزگاری که اون دنیا ببینی با جبرئیل میکائیل و عزائیل یه تیم تشکیل دادن کانتر میزنن!


حالا غرض از نوشتن این مطالب هم اینه که با مهرداد ، در جلسات فوق سری انجمن وبلاگ نویسان فامیلی به این نتیجه رسیدیم که از خاک بر سری ماست که این بچه ویزیتور پیدا نمیکنه و هیچ کدوم از وبلاگهاش بیشتر از 3 ماه دوام نمیارن!

خلاصه من از همین تریبون اعلام میکنم تا وقتی این پست اخرش حداقل 10 تا کامنت نداشته باشه دست به کیبورد فراسوم نخواهم زد!
امروز فقط اعتراض ، امروز فقط اعتصاب

سرتیتر اعلامیه ء اول انجمن وبلاگ نویسان فامیلی در حمایت از بلاگری زحمتکش و بی کامنت همزمان با هفته ء کارگر!

17 comments | Permalink

نظرات: 17

:)
dastesh dard nakone!
yani har ki biad aval vase weblog nevisi o az in chiza biad soraghe to bad momkene be inja bekeshe:D

By Anonymous ناشناس, at ۸:۰۱ قبل‌ازظهر

salam Aidin jan , khubi?
in pesar amaye nabeghe be ki rafte vaghan? ehtemalan be pesar daeesh ke narafte , na ? ;)

az shukhi gozashte inhame estedad ghabele taghdire :) ...
chashm , az hamin emruz be khanandegane in Nabeghe javan peivastam ...

By Anonymous ناشناس, at ۸:۵۵ قبل‌ازظهر

من فهمیدم همه ی اینا رو گفتی که بگی کی بوردت فراسو...مگه نه؟

By Blogger شقايق, at ۹:۳۴ قبل‌ازظهر

تکبییییییییییییییییییر

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۴۵ قبل‌ازظهر

سلام
من که اشکم در اومد از اینهمه حس مسئولیت و حمایتگری :دی
البته من قبلش حمایت خودم رو رفتم تو بلاگش اعلام کردم
ماشالله به اینهمه استعدادی که این بچه داره

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۴۶ قبل‌ازظهر

chakmalim ostad! age mishe be in familetoon begoo in cheat bazi tomb raider 5 ro vase ma joor kone!

By Anonymous ناشناس, at ۲:۲۷ بعدازظهر

سلــــــام ایدینی

ممنون از حمایتت خیلی اوچیکتیم ....

By Anonymous ناشناس, at ۳:۰۲ بعدازظهر

بادمجان عزیز میومدی وبلاگ خودم نظر میدادی اونجا جوابتو می دادم اینجوری هم لُبیک برای حمایت میگفتی و هم به ترینر میرسیدی ، ولی گذشته از شوخی میشه اسم کامل ورژن اش هم بگی ؟

By Anonymous ناشناس, at ۳:۱۰ بعدازظهر

اطاعت امر شد قربان

By Anonymous ناشناس, at ۴:۱۱ بعدازظهر

خیلی خوب بابا! من هم دهمی رو دادم تموم شد. حالا بگین ببینم تایتانیک پسره بود یا دختره؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۱۰ قبل‌ازظهر

man hamjens baz nistam ama... neveshtehaye mano tosie mikoni be in mojude jalebo doust dashtani?!!!

By Blogger Iranian idiot, at ۲:۰۵ قبل‌ازظهر

rasty pagesh baz nemishe! visitorash terekundan? blogfa az pasesh bar nemiad?!!!

By Blogger Iranian idiot, at ۲:۰۸ قبل‌ازظهر

حالا فهمیدم چرا آقا فرمودن امسال سال وحدت ملی و انسجام و از این حرف هاست.

By Anonymous ناشناس, at ۸:۲۱ قبل‌ازظهر

منم که خراب دوست .برم ببینم چه خبره.

By Anonymous ناشناس, at ۸:۲۱ قبل‌ازظهر

حضور همایون فالِ عالی‌جناب عارضیم که این تکرار از صدقه ی سر التفات حضرت‌عالی‌ست که «هزارتو» را خوانده‌اید. رعیّت بی‌خبر خیلی هایشان نمی‌دانند «هزارتو» چندتایش یک دست کت و شلوار می‌دهد.
سایه‌ی عالی مستدام

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۰۳ قبل‌ازظهر

باشه بابا. چرا می زنی؟ حمایتش می کنیم

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۰۰ بعدازظهر

آیدین جان! کلی شرمنده م کردی با تعریفات! بابا من خجالتیم ها! نزن این حرفا رو!

By Blogger ., at ۱۲:۳۰ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007