پنجشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۲

روزی که فمنیست شدم 5!

دیشب یاشار فلاش دانس رقاص باهام تماس گرفت و کلی شکایت و این صوبتا که کجایی تا دیروز که امتحان داشتی و حالا هم که امتحانات تموم شده هیچ سراغی از رفاقای قدیم نمیگیری دیدم دلش پره مجبور شدم که بهش بگم که براثر حادثه ای که پیش آمده قول دادم که یه 10 تا یادداشت فمنیستی ! بنویسم و این یادداشتها و یه ریزه کارهای کامپیوتری که دارم و از این طرف کارهای مجلس! و ...خلاصه خیلی ترافیک کاری دارم واین صوبتا، گفت پس ما کجامیتونیم شما رو ببینیم قرار بر کله پزی!! شد 5 صبح ما هم که تا صبح عین جغد بیداریم بعد اینکه کلی کار کردم 4 بود که حرکت کردم به طرف قرار موعود تو راه همش به این گفته اورول فکر میکردم که " انسانها با هم برابرند ولی بعضی برابرترند!!"
رسیدم به کله پزی دیدم که اِ اِ اِ نوید دیسکانکت ،حسین اِستند بای ، حمید افلاین ، طوفان فتوشاپ ، رسول دیزاینر، ممد سخت افزار هم با ندا این یاشار فلاش دانس اونجان خلاصه کلی ذوق کردم و یه حال حسابی ....جاتون خالی و همون جا بود که کلی فکرم باز شد و کلی ایدههای فمنیستی به ذهنم رسید !! این بود که فهمیدم بهترین ایدهای فمنیستی از کله پزی امده بیرون !! دوستان هر کدوم ایدهای خودشون رو واسه کمک به زنان مطرح کردن که دمشون گرم یکی از یکی بهتر ، حال کردم به مولا یادم باشه با مجلس صحبت کنم همشون رو به عنوان مشاوران ریس جمهور منتخب معرفی کنیم به ملت!
خلاصه بعد خداحافظی راه افتادم به طرف مجلس تو راه هم به ایده های رفقا فکر میکردم که دیدم ببین آیدین قربونش برم پیامبر خیلی کارش درست بودها ..واسه اینکه تو جامعه اتحاد به وجود بیاد از تمام قبایل یه دختر رو انتخاب میکردن و به عقد خودشون در میاوردن ! دیدم خب ما که الان تو کشور این همه مشکلات قومیتها رو داریم ریس جمهور منتخب از هر قومیتی یکی رو به عقد خودشون در بیارن که بدین وسیله هم اتحاد ! تو جامعه بوجود میاد و هم تعداد زیادی از زنان به عنوان همسر بالاترین !! شخص مملکت وارد سیاست میشن و مملکت کلی توسعه سیاسی پیدا میکنه ! اینا بود که طرح رو آماده کردم و در نطق پیش از دستور مطرح کردم هنوز تموش رو نخونده بودم که فریادهای احسنت احسنت رئیس مجلس و تبارک الاه گفتنهای نمایندگان ملت گوشم رو کر کرد همه به ذوق آمده بودند و یک ضرب صلوات میفرستادن و فوری یه جلسه غیر علنی غیر رسمی بدون حضور خبرنگاران و زنان ! برگذار شد تو جلسه غیر علنی دوستان نماینده گفتند که این طرح عالی ولی چون تو مجلس هم خیلی اختلاف هست این باید در مورد نمایندگان ملت هم اجر بشه که ما هم مجبوری قبول کردیم که یه دفعه از مجمع مصلحت طلبان تماس گرفتن و فرمودن اونجا هم اختلاف زیاده مجبوری دیگه واسه اونجا هم یه تبصره اضافه کردیم که از نهاد ....تماس گرفتن و واسه اونا هم و از ...تماس و...واسه اونها ....هم .!!
خلاصه دیگه با چند تا تبصره الحاقی کار تموم شد و قرار شد اون دو لایحه قبلی که رئیس جمهور منتخب مطرح کردن دیگه بیخالش بشن که اول ایشون قبول نکردند که با قول اینکه این طرح واسه رییس جمهور فعلی هم به صورت ضربتی اجر بشه لبخند همیشگیشون کلی لبخندتر شد!!
بعد از ظهر از مجلس آمدم بیرون خیلی خسته بودم ولی خوش حال و راضی که با این کار کلی از حقوق زنان دفاع کردم و تازه از امنیت کشور هم دفاع کردم چون میدونید دیگه پشت هر مرد موفقی یه زن فداکار وایساده الان با این همه زنی که پشته سردمداران کشور وایساده اونها دیگه پشتشون گرم گرمه و امریکا هم دیگه هیچ غلطی نمی تونه بکنه!!!
پ.ن :نمیدونم چرابعد از تصویب این طرح داره مور مورم میشه برم کاندیدای ریاست جمهوری بشم!


aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007