یکشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۳

Pit to Pit

شب مهتاب و ابر پاره پاره / حریفان جمع شوید دور پیاله

داش حمید همیشه خر ادبت بودم به علی قسم
یادم نیست از کیه که میگه : مرگ انسان بدبخت ، تخفیف در مجازات زندگیست! امروز 10 باری اینو به همکارم گفتم ، شبها به خودم هزار تا قول میدم ، صبح که پا میشم خستم ، خسته از کابوسهای که دیدم ، راس میگه دیگه : کسانی وجدانشان با خودشان کنار نیامده نمیتوانند بخوابند ! لاکردارهیچ جوری راه نمیده ، آره میگفتم شب که میخام بخوابم کلی برنامه میرزیم واسه فردا خیلیهاش اجرا نمیشه ، یا شایدم میشه درست نمیدونم ، ولی خیلی از خودم ناراضیم ، امروز صبح دلم میخاس بمیرم! بدفرم ، دمغ هم نبودم شاد بودم و دلم میخاس شاد شاد برم بمیرم! مردن یکی از سخترین کارهای دنیاس! اینا تقریبا همش همون موقعی بود که با هم چت میکردیم ، خلاصه باز شادتر و شاد تر شدم و باز بیشتر دلم میخاس بمیرم و برم به درک!
تا حالا چند باری اینجوری شدم ، من که میدونی زیاد فیلمی نیستم ، فقط یه فیلم دارم که هر وخ حالم اینجوری شه نیگاش میکنم ، پاپیون ، میدونی تموم که میشه ، حس میکنم خیلی ناشکرم و باس بدجور زندگی کنم ، با هر صحنه این فیلم من کلی خاطره دارم ، کلی ...
آره الان دیگه کلی دلم میخاد زندگی کنم ، بلاگ جدیدمون رو هم که دیدم کلی دلم باز شد! …داش شپش یادته اون موقع که پریود روحی شده بودم؟! میگفتی آیدین ، بلاگت رو تعطیل کن ، این محیط بلاگستان آدم رو کسخل میکنه! من بلاگم رو بستم درس شدم!
من کلی به حرفهامون فک کردم ، هی به خودم میگفتم راس میگه راس میگه ، بعضیها خیلی رو اعصابه منن ، آره ، خیلی میدونی من دهنم صاف شده ولی جلو خودم رو میگیرم که هیچی نگم ، این ور اون ور میره از من تعریف میکنه و منو تایید میکنه !! راستیاتش دقیق نمیدونم چراهیچی نمیگم ، به خودم قول دادم هیچی نگم ! تو خیلی چیزها اینجورم من! زیاد خوب نیس فک کنم ! ولی من اون موقع ها هر چی فک کردم به حرفت نتونستم بلاگم رو ببندم! لاکردا مثه دین اسلام میومنه ، خروج پذیر نیس ، یادته که؟!
آره ، وبلاگ خیلی مزایا داره ، من اینجوری فک میکنم ، کمترینش اینه که چهار تا پست که بزاری تموم هارت و پورتت میزنه پایین و تازه میفهمی هیچ حرفی باسه گفتن نداری!
شر و ورهاش هم بدجور زیاده ! حالا حوصله ندارم در موردش حرف بزنم…
میدونی من میدونستم یه روز برمیگردی باز وبلاگ میزنی ، دلم هم برات تنگ بود قد همون کوچه بن بست و هزار نوع آلودگیش با تموم گربه هاش ، راستی چخوف هم باز زاییده ، جات خالی بود خیلی زیاد ، من مرده اون حرفهامون بودم که میزدیم ، همون صادق لوتی که درستش صادق هدایته اس ، هنوزم از روش روزی بیس بار مینویسم با خط خوش و میزارم تو ضبط ماشین و هی گوش میدم و هی گوش میدم تا خطم خوش شه! جیگرم حال میومد ، الان یه نموره مست هم هستم! داش به جون خودم عرق خوری کثیف نبوده ها ، یه نموره بود با فیلم زدم ، همینه که زیاد حرف میزنم ، الان دلم میخاس کسی بیدار باشه باش ور بزنم! یه جورایی دیدی آدم خسته اس ولی پر از انرژی؟! تو همون مایه ها! اامم کجا بودم؟ آره داشتم میگفتم ، یادته که میگفتی رفاقتها بو جوراب میده این روز و روزگار و ماری جوآنا هم همیشه میگفت بو شاش میده! دلم برا این الاغ هم بدجور تنگ شده ، عینهو یه سیب گندیده میمونیم من و بادمجون به خدا ، یه سیب گندیده که از وسط نصف کرده باشن! میدونی کم پیش آمده با یکی اینقده باشم و یه بارم کنتاکت پیش نیاد ، جفتمون خر مشنگیم! داش حمید من دارم چرت میگم ، انرژیه انگاری تموم شده ، کلی حرف دارم بات بزنم ، الان هم میخاستم مثلا همون جمله رو بشکافم و بگم رفاقت اگه رفاقت باشه عمرا بمونه بو جوراب بده ، ولی مثه اینکه فعلنات تعطیلم و نمیتونم …
فقط این درپیت و سرپیت که قرار بود باشیم ، یادم رفت صبحی بهت بگم ، اسممون رو ننویسیم تا راحت تر توش زربزنیم ، حالا که تو نوشتی خیالی نیس ، من همه جوره حال میکنم ، هر کی میاد بخونه قدم نورسیده مبارک! من فقط دوس دارم اونجا برا تو بنویسم ، هرجور که دلمون خاس ، یعنی وبلاگه رو انگولک نکنیم ، هر وخ بی صاب مونده انگولکمون کرد بیایم توش ور بزنیم …اینجوری خیلی باحاله ، دیگه برم خیلی خرتیم
!

:)) دادش انگاری میزونم ، الان که آمدم پابلیش کنم دیدم همش رو ان لاین بودم! آقا حال کن برات نوشتم مدل مایه داری !

ما مربوط نیست ،لانه ی کدام مار بوده انسانیت !
هرچه بوده می گذرد !
برای رفع تنوع
می توانی عاشق شوی
آنقدر تکراری
که تازه بمانی !

شب به خیر !

0 comments | Permalink

نظرات: 0



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007