چهارشنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۴

طالع بینی مرد متولد 24 فروردین

طبق شواهد بدست آمده و مطالعات دانشمندان و اختر شناسان ، طالع بینی و صفات و ویژگیهای مرد متولد این روز از ماه حمل دارای یکی از پیچیده ترین و عجیبترین و سردرگم کننده ترین ویژگیهای است که تا بحال در موجود دو پا و حتی چهار پا دیده شده است! و ستاره شناسان به جد معتقدند که مرد متولد بیست و چهارم فروردین در لحظه تصادم شهاب سنگها و انفجارهای عظیم خورشیدی ناخواسته و بدون هماهنگی قبلی از بهشت آروز به این دنیای ناکامی فرو افتاده !

در توصیف این شخص باید گفت ، آرمانگرایی هر روز بال و پری اضافه میکند در خیال به آرمانشهر خیالیش ، آرامانگرایی که در حل ساده ترین و بدیهی ترین مشکلات زندگی اش در مانده و با این حال بیشتر لحظه لحظه های عمرش رو افکاری در هم و برهم اشغال کرده از اشراق مولانا گرفته تا فلسفه ولتر ، از نظم نوین جهانی گرفته تا حقوق زنان و توده ها ، از جهانی شدن تا چگونگی پرداخت یارانه ها و ....الخ!

رفتارشناسان بزرگ و روانشناسان بزرگتر معتقدند اصولا از این آدم نباید هیچ انتظاری رو داشت که مرد متولد فروردین ذاتا نمیتونه حتی پای دو تا مرغ رو جدا کنه و فطرتا برای این جور کارهای چیزی شعری ساخت نشده و فقط و فقط بهترین کاری که میشه کرد اینه که همه عالم و آدم جمع بشن و دست به دست هم بدن تا تمام نیازهای زمینی وفرا زمینی این وجود برگزیده رو تامین بکنندتا اون بتونه شب و روز فکر بکنه و ایده های صدمن یه غاز خودش رو به خورد جهانیان بده!

و اما عجیب ترین قسمت از رفتارها و خصوصیات مرد متولد این روز که ذهن اغلب پژوهشگران و محققان رفتارشناسی رو به خودش مشغول کرده و حتی میشه گفت تمام پیش بینیها و نظرات این بزرگ مردان! رو بهم زده اینه که رفتارهای مرد متولد فروردین دقیقا رفتارهای ایده آلیه که یک زن متولد فروردین" اردیبهشت" خرداد" تیر" مرداد" شهریور" مهر" آبان" آذر" دی" بهمن و اسفند آرزوشو داره !

از صفات بارز این فرد ،پر انرژی بودن ، تنبل بودن ، صادق و سرراست بودن ، دروغ گو بودن ، رک بودن ، دو رو بودن ، بی احساس بودن ، عاشق پیشه و شاعر بودن و انزوا طلبی و ما جراجویی و ریاست طلبی است.
زنانی که در جستجوی فردی سر به راه ، همیشه یکنواخت و کاملا قابل اعتماد هستند بهتر است او را انتخاب نکنند!البته نکته ای که بسیار حائز اهمیته قدرت تطابق و همسان گرایی مرد متولد فروردینه.پس حتی اگه در جستجوی یه همچین فردی هم نیستین شانس خودتو رو امتحان کنین. اما اگر فقط طالب عشق و هیجان هستند ، او بهترین فرد دنیاست!

او وقتی عاشق بشود گویی لیلی و مجنون جدیدی به دنیا آمده است ، اما ، اما زنی در راه عشق به او موفق و پیروز خواهد بود که بسیار بسیار صبور باشد!

در اولین دیدار با او خنده از روی لبتان محو نخواهد شد و او گویی زمین و آسمان را بهم میبافد تا از شما تعریف بکند! تا جائی که کم کم خودتان هم باور کنید که فرشته ای آسمانی هستید! قرارهای عاشقانه با او بسیار هیچان انگیز و رمز گونه است !

مثلا وقتی برای بار اول با هم به سی نما ! رفته اید او آنچنان شیفتگی از خود نشان میدهد که خواسته و ناخواسته در هم فرو میروید و آنچنان فکر میکنید همدیگر را دوست دارید که از نقل خارج است ! در همین بین وقتی دخترک تحملش تمام میشود و میگوید آیدین جون عزیزم شیر میخام! او بسان مرد عنکبوتی در حالی که به چیزی جز شما فکر نمیکند از جا بر میخیزد که برود شیر پگاه بخرد و شما از خنگی او انگشت به دهان میمانید!
رفتارشناسانِ خفن در توجیه این پدیده نادر فرموده اند که :
مرد متولد این روز آنچنان در اوهام و خیال عرق است و آنچنان هر لحظه عازم ناکجا آباد خیالی خویش است که نشانه ها را که سهل است در درک واقعیت ها هم ناتوان است و زنان خوشبختی که با این نگون بخت مواجه میشوند باید این نکته را مورد توجه قرار دهند و یکراست بروند سر اصل موضوع!

در صف خرید شیر ناگهان دختری را میبینید که بی برو برگشت فک میکند زیباترین دختر دنیاست! از بوفه سینما مستقیما با او به کوه میرود و وقتی بسان عشاق جوان فرو رفته در هم ابدیت را از بالای بلندی برای هم معنی میکنند ، او میگوید ابدیت یعنی تو ، یعنی در کنار تو بودن ، یعنی عشق ق ق و ناگهان با گفتن این جمله بیاد می آورد که معشوقه اش را ، این کعبه آمالش را ، این تنها کسی که در آرامنشهرش توانسته بود جای دهد را در سینما جا گذارده! معشوقه بغلی را محکم در آغوش میکشد و وعده ها حواله میکنند و با عجله تمام خو را به شما میرساند ، در حالی که شب شده و شما آنجا نیستید!
نبودن معشوقه در آنجا ، ومنتظر نماندنش برای وی بسیار گران تمام میشود! افسرده و مغبون در خیابان قدم میزند و به بی وفایی دنیا و مه رویان دشنامها نثار میکند! راه میرود و سیگاری میگیراند و با خود حرف میزند ...
دیدی ای نگون بخت!
دیدی که چطور تمامی رویاها و آرام بخشان جوانیت ترکت کردند...
آه به گمانم تنهایی ، آه چقدر هم تنها ، آه تو از رگ پنهانی رنگها هم عاشق تر بودی مفلوک ، آه!
نه ، نه ، دیگر نمیخواهم ، دیگر بس است ، بس است که برای انسان نگون بخت مرگ تخفیف در مجازات زندگی است
آه ، آه...!
و همچنان که با خود از این خزعبلات میگوید به کنج خلوتی میخزد ، کنار درختی و جوی آبی و نغمه بلبلی تا کار را تمام کند ...
با خود میخواند و آماده میشود که جام شوکرانش را بنوشد : جهان را نبود خوشی در مزاج / به جز مرگ نبود غمم را علاج ، در آن گوشه بر پای کاج ....که به ناگه دختری میبیند سیمین پیکر ، مه لقایی آسمانی که گویی از بهشت آروز مستقیما و منحصرا برای او بر پای این کاج سرو قامت فرو افتاده ...
لختی درنگ میکند و میخواند :
ای ابله ، ای ابر انسان ِ دروغین ، انسان آفریننده خوشبختی خود است و خوشبختی همینجاست ، کنار آن کاج!

و همانطور که گفته شد او بسیار پاکباز و عاشق پیشه است ، وقتی که بالاخره در لباس دامادی در کنار معشوقه اش نشسته ، سر به زیر انداخته ، همه به هم میگن ه عجب پسر سر بزیری و اون که غرق در در تماشای ساق پاهای دوستانِ همسرشه به انتخاب خودش آفرین میگه و برای اینکه همسرش چنین دوستان خوشتراشی داره نگاهی سرشار از عشق و محبت به اون میکنه و......


خلاصه اینکه تولدم مبارک
خداحافظ بسیت و سه سالگی ...
سلام بیست و ...
:(

0 comments | Permalink

نظرات: 0



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007