چهارشنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۸۴

قوانین معتبری تقدیم به معتبرترین

بردار معنوی عزیزم تو نیک میدانی که من آدمی هستم بزرگ اندیش و مغزم جهت فــلسـفی دارد! هر چند که روزگار با ما سازگار نبود و مادر جرگه غیرمعتبران قرار گرفتیم اما عالم و آدم گواهند که من همیشه در پی بزرگی بوده ام چنان که قبلترها در کتاب پندهایم سرودم :
ای آیدین
گر باده خوری تو با مــعــتــبــران خور
یا با بانوی ِ اول ِ لاله ِ رخ ِ خندان خور
!

چی داشتم میگفتم؟ هان!

همانطور که به حضور مبارکت رساندم همواره و بطور غریزی در طلب معتبری بوده ام تا اینکه با دستان پرمهر پدر معنوی که جان من قربان وجود مبارکشان شود با تو معتبرترین آدم روزگار آشنا شدم ...
معتبر عزیزم اگر بدانی این مدت آشنایی با تو چقدر در روند رو به رشد معتبری من سودمند بوده ...من ..منی که تمامی 23 سال گذشته را در این کنج خلوت به فلسفه بافی و پیدا کردن راه های معتبری انسانها مشغول بودم اما ...اما دریغ از یک انسان معتبر که حرفهای مرا بشوند و مسخره ام نکند! اما ، اما تو ای معتبرترین مرد روزگار یادت هست که آن روز وقتی فلسفه ء دون ژوانی را با تو مطرح کردم و گفتم : دون ژوان نبودن به معنای تباه کردن زندگی در جوانی است! چه لبخند معتبری زدی و گفتی عجب! عالم دون ژوانی طرفه عالمی بوده است/ حیف و صد حیف که ما دیر خبردارشدیم! و با این کار اولین انسان معتبری بودی که فلسفه ء مرا درک کردی و با لبخندت به آن مهر اعتبار زدی...

چی داشتم میگفتم؟ آهان!

گفتم که رفیق ِ معتبرم مغزم جهت فلسفی دارد و از پیشترها آرزویم این بود که قوانینم را که حاصل سالها دود چراغ خوردن و کار شبانه روزی بوده در رساله ای به نام ده فرمان معتبری به چاب برسانم تا شاید فرجی شود و عالم و آدم معتبر شوند ....تا بدین روز بعد از 23 سال تلاش بی وقفه 5 قانونم را اثبات کرده ام و تو بهتر از هر کسی میدانی که اینها عصاره روح من هستند و هیچ چیز را در این دنیایی فانی بیشتر از قوانینم دوست ندارم ، پس امسال به میمنت این روز فرخنده این پنج قانون را به تو تقدیم میکنم که شایسته معتبرترین، معتبرترین چیزهاست! ، با این امید که تا سال دیگر در چنین روزی بتوانم به حول و قوه الاهی و با استعانت از کمکهای غیبی و انبیاء هدی پنج قانون دیگرم را نیز به منسه ظهور برسانم تا سرانجام رساله معتبری در کتاب آیدین همان آلن است به چاپ
برسد.

قانون اول معتبری

خـــواســــتن توانــــســــن نـــــیــــــست.

قانون دوم معتبری

هــــــــمیـــشـــه برای شــــروع دیر اســــت.

قانون سوم معتبری

قطره قطره عـــــــــــــــــــــمرا دریا شود.

قانون چهارم معتبری

مــــشــــت نـــمونـــه خــــروار نـیــســت.

قانون پنجم معتبری

دیگران کاشتند ما خوردیم ، چــــــــــــــــــرا ما بکاریم دیگران بخورند؟!



فدایت شوم چون در حضور مبارک و همایون پدر معنوی ولی نعمت ارواح العالمین فداه از مراتب رو به رشد اعتبار این مخلص تمجید فرمودید و بنده را رهین منت خود ساختید به دو شکرانه یکی اینکه بحمدالله بتربیت معتبر خود درک مطالب دون ژوانی را میفرمائید دیگرآنکه با این مخلص بی اعتبار ِ خود التفاتی دارید...از قبول این ناقابل ارمغان منت عظیمی بر من میگذارید.

0 comments | Permalink

نظرات: 0



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007