چهارشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۵

ای کسانی که دوستتان دارم...


جایی خواندم که مهمترین نیاز ما تنهایی است ، خواندم رفتم به فکر نمیدانم...

به خودم فکر میکنم...
من ، من رها شده ، هوم مدتهاست که خودم را رها کرده ام ، خودم را رها کرده ام که فریفته ء همه چیز شوم ، زنان ، نشاط خنده ء کودکانه ، دود سیگار ، شور اندیشه ها...
من رها شده به واسطه ء رها شدنش دوستان زیادی پیدا کرده و میکند و چه قدر دوست داشتنی است شروع دوستی جدید ...
اما من با این همه دوست تنهایم ، تنهای تنهای تنها...
آنقدر تنها که بعضی وقتها کلام در گلویم منجمد می شود ، بالایش می اورم و می جوم و دوباره و دوباره جلوی آیینه قورتش می دهم و چه سود که دل درد نتیجه ء همیشگی ِ تنها خوری است...
از خودم می پرسم ، فلانی را چرا کنار گذاشتم دیگر ؟
فلانی چه شد که تمام شد؟!
و می اندیشم با خودم ، مسخره است به راستی ، در بین این هم مشکلات ، ما آدمیان برای هم مشکل درست می کنیم ، از خود کرده ء خود می رنجیم و آخرش هم دل درد همیشگی گریبانمان را می گیرد و ول نمیکند که نمیکند...
اما اما اما ، من رو سفیدم پیش خودم ، که هیچ گاه از کسانی که دوستشان می دارم هیچ چیز نخواسته ام ، جز اینکه از من رها باشند و درباره ء آنچه میکنند یا آنچه نمیکنند ، هرگز به من توضیح ندهند و البته از من نیز هرگز چنین نخواهند ، اما افسوس که خیلی ها نمی دانند دوستی جز با آزادی همپا نمیشود ، آزادی جز با دوستی همپا نمی شود...

تنهایم ...

14 comments | Permalink

نظرات: 14

سلام فلسفه

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۴۲ بعدازظهر

توضیح ندادن آزادی نیست..نیست...نیست...نیست..نیست..

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر

بابا زودتر میگفتی به علی قسم مام کف کرده بودیم از تنهایی فردا دو تا تیم جمع میکنم میایم در کوچتون فوتبال.برو 4 تا اجر بخر که مارسیدیم.مشکلت همین بود بیا اینم حل شد انوقت بگو من تنها رها کنین نمیدونم رها تنهاست تنهایی بریم پیش رها

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۵۴ قبل‌ازظهر

تنهايي بد نيست. اصلا
پي نوشت: ميدونم همينجوري هستي كه گفتي. واس همين دوستت داريم آيدين خان
پي نوشت2: دوستي قشنگه. اين دوروزمونه سخته بدست ائردن دوستاي جديد چون همه يه چيزيشون ميشه جديدا. قديمي ها رو از دست نديم. درسته.
پي نوشت4: تنها نيستب. خودتي.
پي نوشت5: مام مخلصيم.

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۴۶ قبل‌ازظهر

va man az in hameh raha shodegi mitarsam........

By Anonymous ناشناس, at ۲:۰۵ بعدازظهر

آیدین ... آیدین ... آیدین ...

By Anonymous ناشناس, at ۵:۰۴ بعدازظهر

آزادی این نیست که هر چه می خواهی
بخواهی؟نه آنچه می دانی
درک این نیست که اگر دوستی می خواست توضیح دهد بداند به جان گوش می کنی؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۱۵ قبل‌ازظهر

همه تنهان عزیزم. چرا به خودت گرفتی؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۸ قبل‌ازظهر

bemiram vasat az kasayi ke dusteshun dari hichi nakhasti ke..in boos haye dar khasti pas chiiiiiiiiiiiiiiie??????? haaaaaaaaa? haaaaaaaaaaa?

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۵۷ قبل‌ازظهر

esme sharifam yadam raft..un payini man budam shohare na mehrabanam

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۵۸ قبل‌ازظهر

balayi manzuram bud na payini :))

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۵۹ قبل‌ازظهر

رها شدگی و تنهایی دو مفهوم کاملا متفاوتن.تنهایی توی همه ی انسانها هست...اگرچه دردناک...ولی کاملا عینیه.اما رهاشدگی یه حسه که بستگی به خود ادم داره.

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۴۰ بعدازظهر

تنهایی نیازیست که فقط زمانی احساسش می کنیم که آن رااز دست داده باشیم... و تنها یکی از هزاران نیازی است که در انسان وجود دارد... ایجاد تعادل بین اینهمه نیاز که هر کدام جای خود را دارند... سخت... و شاید غیر ممکن باشد... انسان تنهایی بزرگیست...

By Anonymous ناشناس, at ۳:۳۳ بعدازظهر

خیلی خوب نوشتی
هر چی فکر کردم تو کامنت چی بنویسم نکشید مغزم

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۳۰ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007