چهارشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۵

ای کسانی که دوستتان دارم...


جایی خواندم که مهمترین نیاز ما تنهایی است ، خواندم رفتم به فکر نمیدانم...

به خودم فکر میکنم...
من ، من رها شده ، هوم مدتهاست که خودم را رها کرده ام ، خودم را رها کرده ام که فریفته ء همه چیز شوم ، زنان ، نشاط خنده ء کودکانه ، دود سیگار ، شور اندیشه ها...
من رها شده به واسطه ء رها شدنش دوستان زیادی پیدا کرده و میکند و چه قدر دوست داشتنی است شروع دوستی جدید ...
اما من با این همه دوست تنهایم ، تنهای تنهای تنها...
آنقدر تنها که بعضی وقتها کلام در گلویم منجمد می شود ، بالایش می اورم و می جوم و دوباره و دوباره جلوی آیینه قورتش می دهم و چه سود که دل درد نتیجه ء همیشگی ِ تنها خوری است...
از خودم می پرسم ، فلانی را چرا کنار گذاشتم دیگر ؟
فلانی چه شد که تمام شد؟!
و می اندیشم با خودم ، مسخره است به راستی ، در بین این هم مشکلات ، ما آدمیان برای هم مشکل درست می کنیم ، از خود کرده ء خود می رنجیم و آخرش هم دل درد همیشگی گریبانمان را می گیرد و ول نمیکند که نمیکند...
اما اما اما ، من رو سفیدم پیش خودم ، که هیچ گاه از کسانی که دوستشان می دارم هیچ چیز نخواسته ام ، جز اینکه از من رها باشند و درباره ء آنچه میکنند یا آنچه نمیکنند ، هرگز به من توضیح ندهند و البته از من نیز هرگز چنین نخواهند ، اما افسوس که خیلی ها نمی دانند دوستی جز با آزادی همپا نمیشود ، آزادی جز با دوستی همپا نمی شود...

تنهایم ...

16 comments | Permalink

نظرات: 16

سلام فلسفه

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۴۲ بعدازظهر

توضیح ندادن آزادی نیست..نیست...نیست...نیست..نیست..

By Anonymous M, at ۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر

بابا زودتر میگفتی به علی قسم مام کف کرده بودیم از تنهایی فردا دو تا تیم جمع میکنم میایم در کوچتون فوتبال.برو 4 تا اجر بخر که مارسیدیم.مشکلت همین بود بیا اینم حل شد انوقت بگو من تنها رها کنین نمیدونم رها تنهاست تنهایی بریم پیش رها

By Anonymous hamid, at ۱۲:۵۴ قبل‌ازظهر

نقطه ی تکامل انسان جایی ست که در آن فرد به فردیت می رسد

By Blogger Amort, at ۵:۵۲ قبل‌ازظهر

تنهايي بد نيست. اصلا
پي نوشت: ميدونم همينجوري هستي كه گفتي. واس همين دوستت داريم آيدين خان
پي نوشت2: دوستي قشنگه. اين دوروزمونه سخته بدست ائردن دوستاي جديد چون همه يه چيزيشون ميشه جديدا. قديمي ها رو از دست نديم. درسته.
پي نوشت4: تنها نيستب. خودتي.
پي نوشت5: مام مخلصيم.

By Anonymous آرش, at ۱۰:۴۶ قبل‌ازظهر

va man az in hameh raha shodegi mitarsam........

By Anonymous baboneh, at ۲:۰۵ بعدازظهر

آیدین ... آیدین ... آیدین ...

By Anonymous نگاه, at ۵:۰۴ بعدازظهر

آزادی این نیست که هر چه می خواهی
بخواهی؟نه آنچه می دانی
درک این نیست که اگر دوستی می خواست توضیح دهد بداند به جان گوش می کنی؟

By Anonymous آرزو, at ۱۲:۱۵ قبل‌ازظهر

همه تنهان عزیزم. چرا به خودت گرفتی؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۸ قبل‌ازظهر

bemiram vasat az kasayi ke dusteshun dari hichi nakhasti ke..in boos haye dar khasti pas chiiiiiiiiiiiiiiie??????? haaaaaaaaa? haaaaaaaaaaa?

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۵۷ قبل‌ازظهر

esme sharifam yadam raft..un payini man budam shohare na mehrabanam

By Anonymous Aseman, at ۱۱:۵۸ قبل‌ازظهر

balayi manzuram bud na payini :))

By Anonymous Aseman, at ۱۱:۵۹ قبل‌ازظهر

رها شدگی و تنهایی دو مفهوم کاملا متفاوتن.تنهایی توی همه ی انسانها هست...اگرچه دردناک...ولی کاملا عینیه.اما رهاشدگی یه حسه که بستگی به خود ادم داره.

By Anonymous narges, at ۱۲:۴۰ بعدازظهر

تنهایی نیازیست که فقط زمانی احساسش می کنیم که آن رااز دست داده باشیم... و تنها یکی از هزاران نیازی است که در انسان وجود دارد... ایجاد تعادل بین اینهمه نیاز که هر کدام جای خود را دارند... سخت... و شاید غیر ممکن باشد... انسان تنهایی بزرگیست...

By Anonymous دانیال, at ۳:۳۳ بعدازظهر

خیلی خوب نوشتی
هر چی فکر کردم تو کامنت چی بنویسم نکشید مغزم

By Anonymous apache_E_bozorg, at ۱۰:۳۰ بعدازظهر

قورت دادن برايم آشناست
و اما اما اما ... هيچگاه از كساني كه دوستشان مي دارم هيچ چيز نخواسته ام .... مرا به ياد كريستين بوبن مي اندازد

By Blogger North Star, at ۸:۳۲ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006