شنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۵

Douse my love everything with gasoline,I just want to have some smoke !

روزهای زندگی آدمیان همه یکسان نیستند ، برای پیمودن روزها همانند اتومبیل دنده های متفاوت لازم است ، برخی روزها کوهستانی و دشوارند و پیمودنشان بینهایت زمان می برد و برخی دیگر سرازیرند که می توان با شتاب تمام آوازخوانان پشت سر گذاشت و چه لذتی میبرند رانندگان جاده های سرازیری و خوش منظره که از راه های دور کوهستانی می آیند!
اما این وسط یکی هم هست مثل من که وسط راه بنزینش تمام شده و چارلیتر به دست مدتهاست که به نظاره رانندگان چه چه زن نشسته و دو راه بیشتر ندارد یا تا بمپ بنزین پیاده برود یا همینطور ثماق بمکد!
که خوب خواننده دانا آگاه است که راه حل اول با توجه به بعد مسافت پمب بنزین و کالیبر ماتحت قهرمان داستان منتفی است و می ماند راه حل دوم که ...
البته باید بگویمتان روز اول که اینجا بنزینمان تمام شد تنها بودیم و غم دو چندان ، اما کمی که گذشت سینا بنزین تمام کرده کنارمان میخ ترمز کرد و لختی نگذشته بود که سرکله آلن الکل تمام کرده و پنچر پیدا شد ! و خلاصه چه دردسرتان بدهم که روزها بود که همینطور نشسته بودیم و در باب روشها و راه های تبدیل باد به بنزین فلسفه بافی میکردیم که ناگهان اتفاقی افتاد دخترکی کروکی سوار کنارمان کمی دورتر ماشینش پنچر شد و ما که بعد از مدتها کنار جاده نشینی این قبیل مسائل برایمان بی اهمیت شده بود بی تفاوت به بحث خودمان مشغول بودیم که ناگهان سینا چون آن کاشف یونانی فریاد زنان و دیوانه وار به سوی کروکی مورد اشاره شتافت و همی فریاد می زد یافتم یافتم بنزین ِ سوپر بدون سرب ، یافتم یافتم ...بنزین سوپررر ر ِ ...
خلاصه که تابلو ست که بقیه داستان چه شد خواننده گرام!
پدر سوخته ء معنوی سوار کورکی مورد نظر شد و رفت که رفت و از آن روز من و آلن تنها و مغموم ازدوری رفیق دیرینه جبهه را زنده نگه داشته ایم و همچنان چارلیتر به دست کنار جاده در باب روشهای بدست آوردن بنزین از باد اختلاط میکنیم و .....


* تیتر از ...

26 comments | Permalink

نظرات: 26

پوا! خيلي باحال بود! يه تيريپ اينجوري بريم مسافرت تابستوني... آخ آخ! چي ميشه!

By Blogger Iranian idiot, at ۳:۴۳ قبل‌ازظهر

ميشه منم بيام ؟!؟

راستي من اين عکس پروفايلتو خيلي دوست دارم. نمي‌خواي قالب وبلاگتو عوض کني، توي تمپليت جديد، اون عکسه رو بذاري؟

By Blogger Hadiye k., at ۹:۱۴ قبل‌ازظهر

سلام. امتحان دادنت تو این شرایط باید دیدنی باشه. دلم می خواد من برگه ات را تصحیح کنمو ببینم که چی ها نوشتی.
این همه نوشتی منظورت اینه که شما هم بنزین سوپر می خواهید؟

By Anonymous ناشناس, at ۹:۵۸ قبل‌ازظهر

سلام ،اينم يه جورشه.اما زياد نگران نباش اونا هم كه بنزين دارن كار خاصي نمي‌كنن. دور خودشون مي‌چرخن

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۵ قبل‌ازظهر

هدیه جونم این عکس رو میگی؟!

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۱۵ بعدازظهر

اخ من میمیرم برا پنچر گیری تیوب لس.داداش خیلی ناراحتت شدم بابا زنگ میزدی دوتا پیتزا بیارن با هم بخورین.حالا اشکل نداره شب زنگ بزن شبکه سه مشکلتو با رئیس جمهور در میون بذار.خوتم ناراحت نکن خودم فیلمتو میسازن عینهو همون یارو که بیست سال تو فرودگاه مونده بود.داستی داشی دنبال خانم بنزین سوپر سکسی نو که بد به فاکت میده.کاری داشتی زنگ بزن من خونه نیستم

By Anonymous ناشناس, at ۴:۳۴ بعدازظهر

فقط راه حل دوم منهاي كاليبر!!
پي نوشت: اين بخش يافتم يافتم شاهكار بود ايدين. كلي خنديدم.
پي نوشت2: لامصب اختلاط زياد باعث ميشه بقول شوما يكي ديگه بره تو كروكي.
پي نوشت3: مخلصيم ايدين خان.

By Anonymous ناشناس, at ۵:۱۰ بعدازظهر

سلام گلم
آره ماهي اما نور نداري ميدونم(چشمك)
آپ كردي خبرم كن

By Anonymous ناشناس, at ۷:۲۴ بعدازظهر

عکس پروفايلتو مي‌گم با اون نقاب ِ متبسم !

ضمناً شما دير جنبيدي !! :)

By Blogger Hadiye k., at ۹:۵۹ قبل‌ازظهر

نه ما توي دلسترهامان آب‌نجسي نمي‌ريزيم !!!

By Blogger Hadiye k., at ۱:۲۳ بعدازظهر

بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
برای رسیدن به پمپ بنزین فکر کنم کافی باشه

By Anonymous ناشناس, at ۱:۲۶ بعدازظهر

بوي خيانت مياد شوور جان:دي
باز بي من رفتي ..حقته بكش:دي

By Anonymous ناشناس, at ۵:۰۴ بعدازظهر

میخواستم بهت بگم دستو برای ماشینا تکون بدی یه دو لیتر بنزین بهت بدن.دیدم حرکت بنزین کشیدن از داخل باک یکم زشته اونم تو روز روشن

By Anonymous ناشناس, at ۹:۱۳ بعدازظهر

ناراحت نشی رفیق.گفتم که گفته باشم

By Anonymous ناشناس, at ۹:۱۴ بعدازظهر

خودمم دارم كم كم نگران ميدان "ازيم ميشم!!!!
پي نوشت: ما مخلصيم آيدين جان
پي نوشت2: امتحان؟ آي ددم واي.
پي نوشت3: درسم بخوني البت بد نيست :)
پي نوشت4: ميدونم خيلي حالگيريه.
پي نوشت5: ميگذره تموم ميشه ميره.
پي نوشت6: مواظب خودت باش.
پي نوشت7: Keep in touch.

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۴۹ قبل‌ازظهر

نفت بخرم؟

By Anonymous ناشناس, at ۴:۴۶ بعدازظهر

درود برشما
هنوز بعد از چندين روز هر چقدر فكر ميكنيم متوجه نميشم چگونه در آن كامنتها تشخيص دادي من موجود .... خلي هستم؟
البته هنوز پاكش نكرده ام و نخواهم كرد. چون عادت به اين گونه كارها ندارم فقط من باب توضيح ما را روشنگري كني ممنونت خواهم بود.

By Anonymous ناشناس, at ۵:۱۹ بعدازظهر

ke intor...:)

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۴۸ قبل‌ازظهر

خب .... اميدوارم شما و آلن هم بنزين بدون سرب سوپر مورد نظر رو يافت كنيد و از اين حال و هوا دربياييد ! سينا زرنگ بوده هاااااا

By Anonymous ناشناس, at ۸:۰۴ بعدازظهر

شراب می خوام یالا.شراب می خوام یالا
بنزین رو که نمی شه خورد و مست شد.می دونی من نگران چی هستم اینه تو این بغل جاده مخزن الکل مون ته بکشه.بنزین که مهم نیست

By Anonymous ناشناس, at ۹:۳۳ بعدازظهر

آقا من به همتون حسودیم می شه
می شه منم به عنوان یه عضو پنچری بپذیرین ؟

By Anonymous ناشناس, at ۹:۵۴ بعدازظهر

همه گير شده اون کاليبر ماتحت و اينااا! انگاری!؛)

By Anonymous ناشناس, at ۴:۴۸ قبل‌ازظهر

5 که بد نیست.
حالا جدی جدی مشروط می شی؟

By Anonymous ناشناس, at ۹:۴۱ قبل‌ازظهر

پينگ!!!! خوب اومدي پينگو
پي نوشت: ما دربست مخلصيم ايدين خان عزيز.
پي نوشت: اوضاع احوال قربان؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۴۵ بعدازظهر

salam
in akse shomast inja?

By Anonymous ناشناس, at ۱:۲۱ بعدازظهر

سلام شما پنچرین ؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۵۱ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007