چهارشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۵

yشايد در اين ميكده ها دريابيم
اين عمر كه در مدرسه ها گم كرديم

26 comments | Permalink

نظرات: 26

ما مي به بانگ چنگ نه امروز مي خوريم
بس دور شد كه گنبد چرخ اين صدا شنيد

By Blogger North Star, at ۸:۴۷ قبل‌ازظهر

سلام دوست خوبم
ممنون كه به من سر زدين
اينجا رو دوست دارم هر وقت تو اين ويندوزم ميام هميشه وبلاگتو ميخونم اخه ذخيره كردم وبلاگتو
آپ كردي خبرم كن
مينيمال هاي جالبي ميگيييييييييي
ايول داداش

By Anonymous تنهاترين تنها(سمانه), at ۱۰:۰۹ قبل‌ازظهر

مدرسه هم نوعي ميكده است. قدرشو نميدونيم. به جان خودم!
پي نوشت: خيلي خوشحالم ميكني وقتي كامنتاتو ميبينم.
پي نوشت2: خوبي؟ همه چي ميزونه آيدين جان؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۲۲ قبل‌ازظهر

to mituni...

By Anonymous Aseman, at ۲:۱۹ بعدازظهر

می پرسی کجایم؟
من گم شده ام.
پیدایم کن!

By Anonymous naked, at ۲:۵۶ بعدازظهر

بچه بودم نفهم بودم جیم بودم ز مکتب.

By Blogger evilaxis, at ۳:۲۰ بعدازظهر

من معمولا برخی از وب ها رو به طور جدی پیگیری میکنم .. اما با وجود اینکه تمام پست هاشون رو میخونم و دوست شون دارم برای همه اش کامنت نمیذارم چون چیز جالبی به ذهنم نمی رسه .. این موضوع برای همه صدق می کنه نه فقط تو یا من .. مثل این پست تو که با وجود قشنگ بودن اش چیزی برای گفتن ندارم .. یعنی چیزی به ذهنم نمیرسه .. بذار اون پست بره تو آرشیو .. چه اشکالی داره .. مهم ما هستیم که داریم هممون یواش یواش می ریم تو آرشیو قبرستون بدون هیچ انگیزه و حرفی برای گفتن

By Blogger Amort, at ۸:۵۱ بعدازظهر

يادم مياد كوچكتر كه بودي
اهل مشروب نبودي....

يه ايميل به آدرس هاتميلي كه گذاشتي فرستاده ام..

By Blogger Iranian idiot, at ۲:۳۴ قبل‌ازظهر

موافقم. آدرس میکده ای رو بلدی؟

By Anonymous نازی, at ۱۱:۵۶ قبل‌ازظهر

سلام. این یعنی خوبی؟

By Anonymous زهرا, at ۱:۰۷ بعدازظهر

و شاید هیچگاه نیابیم عشقی را که در قلبی جاگذاشتیم

By Anonymous سپیده, at ۹:۰۴ بعدازظهر

خيلي مخلصيم آيدين جان.

By Anonymous ناشناس, at ۶:۵۵ بعدازظهر

عمريست جسته ايم ما !

By Blogger ghabil, at ۶:۱۹ قبل‌ازظهر

هوووم!

By Anonymous ناشناس, at ۳:۱۵ قبل‌ازظهر

....

By Anonymous نفس سرد, at ۳:۱۸ قبل‌ازظهر

من که تا چشم کار می کنه این دور و ورا میکده ای هم نمی بینم.

By Anonymous نمی دونم, at ۱۰:۵۴ قبل‌ازظهر

میشه لااقل بگی تا کی خوب نیستی؟ حالا چی شده؟

By Anonymous زهرا, at ۱۱:۱۲ قبل‌ازظهر

ببين. من خيلي مخلصتم.

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۴۷ بعدازظهر

حالا حواست باشه ایدین راه میخانه را درست بروی ، چون این روزها خیلی ها نمیدانند راه میخانه را مخصوصا ان راه پنهانی را: سید گفت

By Anonymous ناشناس, at ۲:۳۲ بعدازظهر

در مورد پست قبلی هم بگویم که من هم ایضا .

By Anonymous ناشناس, at ۲:۳۴ بعدازظهر

من که فکر نمیکنم اونجا هم بشه دریافتش.
یا حق

By Anonymous مهدی هنرپرداز, at ۴:۲۳ بعدازظهر

امان از درس

By Blogger Maryam, at ۱۱:۰۴ قبل‌ازظهر

من هنوزم ميگم ما چاكرتيم.

By Anonymous ناشناس, at ۴:۱۱ بعدازظهر

اهه! همه كامنتهاي ما كه anonymous خورد!!

By Anonymous آرش, at ۴:۱۳ بعدازظهر

به جان شما اگه من میدونستم !! .. تازه یه چیزهایی رسید !! .. در ضمن چرا آپ نمی کنی

By Blogger Amort, at ۱۱:۳۵ قبل‌ازظهر

این فلسفه از بهترین ها بود.

By Anonymous son of thunder, at ۱۰:۲۳ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006