یکشنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۸۵

Online Family

سلام ،اسم من علی و یکی از مخرب های سیستم وبلاگ نویسی هستم فکر نکنید من هکر م یا چیزی هیچی من هم مثل بقیه مردم وبلاگ دارم اما نه یکی دو تا اونقدر که حسابش از دستم در رفته ! مثلا تو همین بلاگر 5 تا وبلاگ دارم که یوسر نم و پسورداشو فراموش کردم و همینطور باسه خودش مونده ،مثلا تو بلاگر کم بلاگ دارم چون انگلیسیِ حالا فکر کنید تو وبلاگای فارسی زبان چند تا دارم ....
پس گرفتین که بلاگر تازه کاری نیستم و با انواع سرویس دهنده های وبلاگ {فارسی یا انگلیسی } کار کردم و با همشون کاملا آشنام هر کی خواست وبلاگ باز کنه اول یه سر مشاوره بیاد پیشه خودم :D
اما اگه راستشو بگم طراحی وب و استفاده از کدهای جاوا رو بیشتر از وبلاگ نویسی دوست دارم اتفاقا می خواستم بگم که قالب جدید تا دو یا سه هفته دیگه آماده می شه و جای این یکی قالبه می ذارم شاید قالب هم طراحی کردم اما موندم تحت چه سرویس وبلاگ نویسی ترجمش کنم {میتونید تو قسمت کامنت سر ویسی را پیشنهاد کنید } .....
راستش من به قالب سایت و این چیز ها خیلی اهمیت می دم و وقتی وارد سایتی می شک اول قالبش را نگاه می کنم تا مطالبش اینو می نویسم تابا دیدگاه من در این مورد کمی آشنا تر شوید ....
این مورد دیگه بستگی به شما داره اگه موافقت کنید قسمت گیمی هم در بلاگ به وجود میاد و تا اگه بتونم هفته ای در مورد یک بازی براتون بنویسم وهمچنین کدهای تقلب پنج بازی کامپیوتری به انتخاب خودتان ! در وبلاگ نمایش بدم ....
این متن آغازین ِ جونور ِ دوست داشتنیه من ِ کسی که از حرف زدن باهاش حوصله ام سر نمیره ...
اولین بار شاید همون سال 81 یا 82 بود که براش وبلاگ یادداشتهای علی پسر 10 ساله رو باز کردم و هیچ وقت یادم نمیره که چقدر باعث تفریحم شده بود وقتی به عارف میگفت اگه اتاق رو تو تمیز کنی اسمت رو تو وبلاگم مینویسم تا تو هم مشهور بشی!

ولی اون وبلاگ به علت یه کامنت مسخره توقیف شد ، تصورش رو بکنید یه گوساله آمده بود براش کامنت گذاشته بود که من فلانی ام و اگه دلت می خاد با خاطرات سکسی من آشنا بشی به وبلاگم سر بزن ، درست یادمه که این اولین کامنتش بود و همه گفتن وای وبلاگ چه چیز بد آموزیه!
ولی از اون موقع تا حالا فک کنم یه چند صد تای بلاگ زده و تقریبا این اواخر همه قالبهاش رو درست مثل یه کوری که تو انبار کاه داره دنبال یه سوزن میگرده با هزار جون کندن خودش درست کرده ، جهد و تلاشش همیشه برام ستودنی بوده و تو این یکی دو سال اونقده چیزهای جدید یاد گرفته که بعضی موقع ها احساس میکنم باید یکم بجنبم وگرنه دیگه حسابی ازش عفب می مونم!
البته اصلا هم تعامل نداریم ، ورد زبونش اینه که من فقط جفنگ می نویسم و به قول خودش مثل مهرداد عرضه و سواد ندارم که مطالب مهندسی و به درد بخور بنویسم ، جناب پاپیون هم البته ماجراش جالبه ، از وقتی که تو مجمعمون تصویب کردم که غیر بلاگر رو باید کشت چه با لگد چه با مشت وارد این عرصه شدن و مثل همه فنچهای دیگه اول از همه رفتن سراغ هکر شدن و فک کنم هیچ کس به اندازه اش دهن منو صاف نکرد که نرم افزار هک دیگه ای نموند که روی من آزمایش نکرده باشه! البته کم کم بزرگ شد و دست از سر ما برداشت شکر خدا ، حالا مهرشاد هم می نویسه که البته چون جفنگ مینویسه بقیه مصرا که من پایان نامه ء چفنگ نویسیم رو پیش ایشون تموم کنم و رسما به مقام استادی برسم!

نمیدونم فقط هرچی هست دوست داشتنیه ، اینکه در هر ساعت شبانه روز که انلاین باشم حداقل یکی از این سه نفر انلاین هست ، از هم باخبریم ، شاید باخبرتر از همه ، هر وقت یکیمون مشکلی داشته باشه اون یکی هست که کمکش کنه ، و خلاصه...

کسی چی میدونه ، شاید سالهای بد وقتی نشستیم وحرف زدیم بهترین خاطره ای که از بچگی هامون داشته باشیم همین خاطرات انلاینمون باشه ...
هوم یه خانواده ء انلاین!

6 comments | Permalink

نظرات: 6

سلام . خوش به حالت من هم Online Family
میخوام.

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۱۷ قبل‌ازظهر

salaam khanevadeye online

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۲۶ قبل‌ازظهر

این همون علی ه معروفه که من ازش خواستم باهام ازدواج کنه . نه گذاشت و نه براداشت و گفت نه . جون تو اولین و اخرین شکست عشقی عمرم بود . تا حالا هیچ پسری با این صراحت بهم نگفته بود نه !!! :)

By Anonymous ناشناس, at ۲:۴۲ بعدازظهر

chi migi majti !! blogger boodan mage sefate ?

hala...

inghadr az in commentaaye maskhare hers mikhoram . fekr nemikardam vaghean e vaghean hich blogi o bekhaateresh bebandan !

bebin majti be ma gir nade ha...

By Anonymous ناشناس, at ۸:۱۶ بعدازظهر

چه جالب :)

By Anonymous ناشناس, at ۵:۳۷ قبل‌ازظهر

بله همینطوره که ایشون میفرماین :D

By Blogger مهرداد, at ۱۱:۳۵ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007