پنجشنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۵

دلم می خواهد...

دلم می خواهد شبها تا دیر وقت بیدار بمانم وصبح فردا تا هر وقت که دلم خواست تو تخت بمانم و تازه وقتی از خواب پا شدم اشتهای صبحانه را درست مثل سر صبح داشته باشم
دلم می خواهد همیشه آن کار را بکنم ، نه اینکه هر چند وقت یک بار.
دلم می خواهد خواب بی دغدقه داشته باشم نه از این خوابهای کوفتی.
دلم می خواهد مخم را داغ کنم بعد بروم سینما و از آنجا یکراست با دوستان تا صبح شادنوشی و امر خطیر گرم کردن شکم!
دلم می خواهد کتاب بخوانم بی انتها ، داستانهایش کوتاه باشد بی زحمت و لطفا طوری باشد که آخرش حتما خوشم بیاید.
دلم می خواهد با دوستِ دوست دختر ، دوست دختر آلن یک هفته بروم شمال ، اصلا هم گندش در نیاید.
دلم می خواهد از سیگار کشیدن احساس خفگی نکنم ، کون به کون سیگار باشد که بهم میچسبد
دلم می خواهد دوستانی داشته باشم ، لطفا سیگاری باشند ، البته که بعد از عرق خوری حسابی دودکی هم بزنند و پشت بندش تا طلوع در باب مسائل روشنفکری و فلان کتاب جدید و قدیم پایه صحبت باشند ، البته که لازم به ذکر نیست بین این مسائل حتما از دور کمر و خوش فورمی ران پای فلان دختر هم بگویند.
دلم می خواهد با دختر گیسو بلندی دوست باشم که هیچ وقت ، وقت و بی وقت مزاحمم نباشد ، فقط بعضی شبها همدیگر را ببینیم و لطفا صدایش پر طنین و دلنشین باشد درست مثل صدای منشی های تخلیه چاه پشت تلفن تا وقتی من سیگار می کشم برایم شاملو بخواند و بعضی وقتها سهراب.
دلم می خواهد صبح که از خواب بلند میشوم فقط یک سیگار نداشته باشم ، هیچ وقت خواهشا.
دلم می خواهد انرژی داشته باشم بدون خستگی 10 ساعت تمام مثل برنامه نویسان مایکروسافت برنامه نویسی بکنم ، وسطش هم زرت و زرت انلاین نشم ، این یکی را استدعا هم میکنم
دلم می خواهد مثال ضرب المثل " آدم خوش معامله شریک مال مردمه باشم" ، اگر می شود طوری به این شرکاء برسانید این قدر کنس بازی درنیاورند و نزنند تو حال ما.
دلم می خواهد وقتی بعد عمری فیلمی گیرم می آید حتما حتما گیر نداشته باشد ، زیرنویس انگلیسی هم داشته باشد.
دلم می خواهد ، حتی التماس هم می کند هیچ ...نی ازم نپرسد که ترم چندم هستم و کی درسم تمام میشوددددد
دلم می خواهد ای دی اس ال داشته باشم با سرعت بالا بدون فیلتر یا حداقل سی پروکسی اش کار کند
دلم می خواهد وقتی چیز برگر سفارش می دهم حتما سس سفیدش زیاد باشد ، تورو خدا فلفل سیاه هم داشته باشند

دلم می خواهد همه کتابهای ولتر مخصوصا دیکسیونر فلسفی اش را به زبان فارسی داشتم

دلم می خواهد هیچ وقت حالم اینجوری نشود ، یا اگر می شود لا اقل خوابم ببرد ، بدیهی است که امشب هم مثال شبهای ماضی اگر جان بدر ببرم دیگر هیچ وقت همچین غلطی نخواهم کرد!
دلم می خواهد از خودم خانه داشته باشم تا اینقدر سر خر نداشتم
دلم می خواهد ، نه دیگر دلم می خواهد تو بگویی تا خود صبح؟

8 comments | Permalink

نظرات: 8

یه هفته کمه دو هفته ببرش. خوشم هم بگذره.من و تو نداریم که

By Anonymous ناشناس, at ۳:۵۱ قبل‌ازظهر

مرتیکه اینو نوشتی که مردم فکر کنن روشنفکری؟ زهری خیال باطل.

By Anonymous ناشناس, at ۳:۵۲ قبل‌ازظهر

:)

By Blogger Maryam, at ۲:۴۱ بعدازظهر

روياهاي سپيدپوش
اينجاآسمان هميشه صاف ِ صاف است !

By Anonymous ناشناس, at ۷:۴۷ بعدازظهر

Agha agar be joz inha ke gofti delet mikhab az mahzare yek talabe ham feyz bebari sari be ma bezan

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۲۴ قبل‌ازظهر

دوست طلبه هم داری؟ایوال بابا .باهمه اقشارجامعه در تماسی

By Anonymous ناشناس, at ۱:۲۰ قبل‌ازظهر

man ham delam mikhahad digar khaste nabasham.

By Anonymous ناشناس, at ۱:۵۷ قبل‌ازظهر

آره بذار مردم بگنند شير نفت تو جيبشونه، مفت خورند،فلانند و ... بگيد بابا من كه چيزي نگفتم با خانمتم اگه دعوا كردي نكنه چيزي نثارش كني ، آخه وجود مبارك روحانيت بيكار ميشه

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۳۴ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007