شنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۸۵

سالهاست که مرده ام ، چون کسی را نمی یابم که دوستش داشته باشم...

او- یک نگاه داشت به صد چشم می نهاد
او- یک ترانه داشت به صد گوش می سرود
من- صد ترانه خواندم و نشنود هیچکس
من- صد نگاه داشتم و دیده ای نبود

نصرت رحمانی.

آدمها اینطوری اند دیگر ، بعضی وقتها هست که دلشان لک می زند که دلشان برای کسی تنگ بشود ، البته دل که تنگی کارش است ، تنگ می شود و تو می مانی و کسی که نیست!

18 comments | Permalink

نظرات: 18

بی معرفت یعنی منو هم دوست نداری؟؟؟؟؟

By Blogger Iranian idiot, at ۳:۱۴ قبل‌ازظهر

چقدر قشنگ

By Anonymous بلفی, at ۳:۳۶ قبل‌ازظهر

دل های گنجشکی ما آدم ها!

By Anonymous redan, at ۸:۱۵ قبل‌ازظهر

تو چی؟ الآن کدوم یکی هستی؟

By Anonymous زهرا, at ۱۰:۳۳ قبل‌ازظهر

چقدر مي فهمم اين چند خط و ...

By Blogger fariba, at ۳:۲۱ بعدازظهر

انتظار داري آدم واسه اين پست چه كامنتي بده؟

By Anonymous Cannonball, at ۹:۵۰ بعدازظهر

دربعضی پست ها سکوت،حکم لازم است

By Anonymous son of thunder, at ۱۱:۴۳ بعدازظهر

خوب تا دل تنگ نشه كه نمي تونه گشاد بشه و دلگنده

By Anonymous North Star, at ۷:۳۶ قبل‌ازظهر

به به آیدین خان.
میبینم حسابی شیر شدی و با مهدی دست به یکی؟

تو را به خدا تو یکی نمی خواد از مهدی دفاع کنی. اینقدر وکیل وصی داره که من بیچاره از پسشون برنیام.
خلاصه رسم برادری را خیلی خوب به جا آوردی. دست مریزاد.

By Anonymous زهرا, at ۹:۴۶ قبل‌ازظهر

منم از نصرت رحماني خوشم مياد ولي حيف كه هميشه ناشناخته باقي ماند

By Anonymous بي بي باران, at ۱۲:۰۴ بعدازظهر

آی گفتی! آی گفتی!

By Anonymous مهدی هنرپرداز, at ۳:۰۲ بعدازظهر

دلتنگی رو میگم

By Anonymous مهدی هنرپرداز, at ۳:۰۴ بعدازظهر

manam koli delam tang shode....vali hishki nissst

By Anonymous fati, at ۱۱:۴۹ قبل‌ازظهر

من غولي هشتم كه فقط يك چشم دارم و خدا مرا بعد از خلق جهان خلق كرد . براي همين از جهان جلوترم و كسي مرا همانطور كه هستم نمي بيند.

By Anonymous sibkhor, at ۱۱:۲۵ قبل‌ازظهر

می فهمم دوست من، من گاهی وقتها دلم برای خودم خیلی تنگ میشه. اغلب خودمو توی دغدغه های روزها و ساعتها و دقیقه ها گم می کنم. وهرجه نگاه می کنم نمی توانم جهرهء خودم رو از میان همهمهء نگاه های آینه تشخیص دهم.

By Anonymous سپیده, at ۱۱:۳۳ قبل‌ازظهر

bazi harfa onghadr malmos o nazdikan ke faghat mitoni o beshnavi o saret o bensazi paeein inja mikhoni o .......chand kalmeh minvisi !

By Anonymous baboneh, at ۷:۲۱ بعدازظهر

tangi kare del ast , ama ke tangash kond? karestanit .(ba ejaz az ali hatam)

By Anonymous python, at ۹:۳۰ بعدازظهر

تو- خیلی پررو تشریف داری!

By Anonymous Air, at ۹:۴۰ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006