پنجشنبه، آبان ۰۴، ۱۳۸۵

مغز

دستگاهی که بوسیله ء آن آدم فکر میکند که فکر میکند

25 comments | Permalink

نظرات: 25

آدم؟
آدم بودم
اسیر گشتم
از بازی این روزها سیر ...سیر...سیر گشتم.

By Anonymous بن بست, at ۸:۲۰ قبل‌ازظهر

و وقتي اين مغز ابستن چند توده كوچك مي شود
كل بدن زير سنگيني اش له شده ديگر نمي تواند
فكر كند...................

By Anonymous شبگرد, at ۳:۴۹ بعدازظهر

فقط فکر میکنه که فکر میکنه ؟ آخه فکر کردنش توهم تر از فکر کردن به فکر کردنه

By Anonymous دیوانه ی عاقل نما, at ۶:۳۵ بعدازظهر

man moshkel peyda kardam to yahoo. sorryy ghat shoodam (M)

By Anonymous M, at ۱۰:۵۷ بعدازظهر

man ba in dastgah ashegh ham misham.

By Anonymous aftabparast, at ۲:۱۲ بعدازظهر

سام علیک !

By Anonymous negah, at ۵:۳۰ بعدازظهر

آقا خوشگل گفتی.

By Anonymous Cannonball, at ۸:۱۶ بعدازظهر

salam
merci aidin jan
merci ke be yad boodi :)

By Anonymous star, at ۱۰:۵۳ بعدازظهر

فکر می کنم به یک معنا یعنی نوشخار می کنم...انسان یک فاعل نفی کننده است نه متفکر

By Anonymous hamid, at ۱۱:۱۵ بعدازظهر

البته آدم مطمئن است که فکر می کند..قبول هم ندارد که نمی کند..فکر را!!!!!!!!

By Blogger Veroneeque, at ۱۱:۳۹ بعدازظهر

کی داره عزیز؟ فکرش را هم نکن.

By Anonymous Internet nots, at ۱۰:۱۱ قبل‌ازظهر

تا وقتی آلزایمر نگرفته البته

By Anonymous نمی دونم, at ۱۱:۵۶ قبل‌ازظهر

خوب بود . فقط آیدینش کم بود . تکرار نشه .

By Anonymous نگاه, at ۱۲:۲۳ بعدازظهر

جنون چي؟ جاي جنون كجاست!؟

By Blogger ماه کولی, at ۱۲:۳۰ بعدازظهر

من به این همه واژه که در پناه خودفراموشی انسانها هنوز و همچنان نشخوار می شوند... شک دارم.

By Anonymous نصور, at ۱:۴۵ بعدازظهر

چه جالب :)
تعريف دل چيه ؟

By Anonymous فريبا, at ۵:۴۸ بعدازظهر

نه یعنی به اون سارافون :)) .راستی پات چطوره؟

By Anonymous python, at ۹:۴۳ بعدازظهر

راستی مرسی آیدین مشکل گشا. نور مانیتورم را کم کردم و چشمام خیلی راحت تره

By Anonymous نمی دونم, at ۱۲:۳۳ بعدازظهر

امروز دارم به این جمله فکر می کنم.
)چون به ما مربوط میشد گفتم گفته باشم که در جریان باشین) : یاد یک تصویر چیزی جز حسرت یک لحظه نیست...

By Anonymous نمی دونم, at ۱۲:۵۱ بعدازظهر

او "ما" که نوشته شده "شین" اولش از قلم افتاده

By Anonymous نمی دونم, at ۱۲:۵۲ بعدازظهر

قربون دستت. مرحمت کنید بفرستید اون نسخه ی جادووی رو. عنقریب آسفال می شم، کُمپلت. کابوسیه برا خودش لعنتی.

By Anonymous آفتاب پرست, at ۹:۱۹ بعدازظهر

پر واضحه که آسفال همون آسفالته.

By Anonymous آفتاب پرست, at ۹:۲۰ بعدازظهر

che jaleb...
yani vaghean adam fek nemikone...
jalebe!

By Anonymous a, at ۱۱:۲۸ بعدازظهر

:)

By Anonymous North Star, at ۱۰:۰۶ قبل‌ازظهر

مغز من كه فعلا تعطيله !

By Anonymous North Star, at ۱۰:۰۷ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006