سه‌شنبه، آبان ۰۹، ۱۳۸۵

از ما گذشت
باید به ابر بیاموزیم
تا از عطش گیاه نمیرد
آنی
آنی تو
آن کنایه مرموز
که در نهفت عشق نهان است...



نصرت رحمانی

15 comments | Permalink

نظرات: 15

خب

By Anonymous دزدکی, at ۹:۵۹ بعدازظهر

من اعتراض دارم...شما دو بار اسم منو بدون اجازه خودم تو بلاگت آوردی..پول واریز کردی به حسابم؟!

By Blogger Veroneeque, at ۱۱:۱۱ بعدازظهر

از ما گذشت.... چقدر حسرته توی این سه تا کلمه

By Anonymous elham, at ۱۱:۵۶ بعدازظهر

namayeshgahe ketab??? tehran ? in moghe? ...
ahan! shayad tabriz o migin..?
be har hal man omidam be ine ke namayeshgahe ketab hatman basham o beram

By Anonymous a, at ۷:۵۷ قبل‌ازظهر

نمی دونم ابر اینو می فهمه؟

By Anonymous نمی دونم, at ۱۱:۴۶ قبل‌ازظهر

سلام اقا من شرمنده ام. شما به بزرگیه خودت ببخش.
حالا چی شده یاد نصرت رحمانی کردی؟

By Anonymous زهرا, at ۲:۰۸ بعدازظهر

من بودم می گفتم:
باید به ابر بیاموزیم که از عطش گیاه غره نشود.
یا یه چیزی توی همین مایه ها.

By Blogger Iranian idiot, at ۲:۴۲ بعدازظهر

ابر این دوره زمونه هیچی حالیش نمی شه .بدبختانه!

By Anonymous ناشناس, at ۶:۱۷ بعدازظهر

الو من نازلی بودم اااااااا!نمی دونم چرا ازم نپرسید؟

By Anonymous ناشناس, at ۶:۱۸ بعدازظهر

1- براي پست قبليت كامنت گذاشتم
2- چهار خط آخرش خيلي قشنگه ولي سه خط اولش و دوست ندارم ما هر چي مي كشيم از اين آموختگي هاست ول كنيم طبيعت و ابرا خودشون مي دونن چكار كنن
3- نصرت رحماني رو منم دوست دارم خصوصا اين شعرشو :
اي دوست اين روزها با هر كه دوست مي شوم احساس مي كنم آنقدر دوست بوده ايم كه ديگر وقت خيانت است

By Anonymous فريبا, at ۷:۰۳ بعدازظهر

salam....khodai to......va man say mikonam dar barabare to beistam mobareze konam hichgah mara bandeye khod nakhahi did....baradar

By Anonymous hamid, at ۱۲:۰۱ بعدازظهر

یادته یه شب برنامه دزدی از بانک کشیدیدم.پایه باش همین امشب عملیش کنیم

By Anonymous hamid, at ۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر

ابر و باران و عطش
يعني باران هم عطش گياه را دارد ؟

By Anonymous North Star, at ۱۱:۰۷ قبل‌ازظهر

ostad aydin .. nosrat ro baraye kasi benevsis ke befahme ...

By Anonymous ناشناس, at ۶:۵۵ بعدازظهر

kheili alie neveshtehat khodaiesh tu in 6 mahke micharkham tu weblaga benazaram male to kheili alie

love_love_love
khodaiesh cheghadr filmo ketab darmoredesh hast nakone azun tavahommaye sakhte bashar bashe
albate shukhi kardam.eshgh azun chizast ke zendegiro kheili rahattar mikone mesle khoda.vali bad bakhti injast mamulan ashegha khodeshun khabar nadaran

By Anonymous amin, at ۶:۴۲ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006