شنبه، آبان ۲۷، ۱۳۸۵

دنیا با کیفیت دی وی دی

بالاخره چند روز پیش در اثر اصرار این و آن رفتیم چشم پزشک، تا دلیل این قرمزی چشمها معلوم شود ، البته مادلیلش را می دانستیم و همین بود که نمی رفتمی!
خلاصه فعلا دنیا را با کیفیت دی وی دی میبینیم ، خیلی جالب است ، خیلی!

14 comments | Permalink

نظرات: 14

ای بابا
تو دیگه چرا عینکی شدی
یه عکس بزار ببینیم بهت میاد یا نه :D

By Anonymous mehrdad, at ۱:۳۵ قبل‌ازظهر

انشالله برای سمعک خریدنت هم پست بنویسی.با ویاگرا برای شاشیدن درست(الت در سنین بالا یعنی همون پیر شی ننه

By Anonymous son of thunder, at ۵:۱۱ قبل‌ازظهر

الت=البت

By Anonymous son of thunder, at ۵:۱۲ قبل‌ازظهر

مگه شماره ش چنده؟ جدی جدی کیفیت تصویر فرق کرده؟

By Anonymous نمی دونم, at ۳:۲۷ بعدازظهر

قبول دارم. خواستن خیلی جاها توانستن نیست
همانطور که سایه ی عزیز هم گفته:
...
"گفتم اگر پدر نتوانست یا نخواست
من هموار کرد خواهم
گیتی را
فرزند من
به عجب جوانی تو این مگوی!
من خواستم
ولی نتوانستم
تا خود
چه خواهی و
چه توانی"
...
اما یک جاهایی هم هست و آن جا ها درست همان جاهائیست که داریم در حق خودمان کوتاهی می کنیم...

By Anonymous نمی دونم, at ۱۰:۳۹ قبل‌ازظهر

Mersi ke be man sar zadi soratake khiyali .... omidvaram hamishe zendegiii ro ba cheshmanat rangi va ziba bebini.

By Anonymous مهسا, at ۱۲:۰۵ بعدازظهر

می گفتی ما هم بدونیم. آخه مگه ما فضولیم؟ به ما چه؟!!!

By Anonymous مهدی هنرپرداز, at ۱:۳۳ بعدازظهر

من كه قضيه رو نگرفتم

By Anonymous الهام, at ۵:۱۶ بعدازظهر

i like ur short posts, not the long boring ones

By Anonymous tea-cup, at ۱۱:۵۲ بعدازظهر

کیفیت دی وی دی یعنی چه جوری؟؟؟

By Anonymous کوزت, at ۲:۰۹ قبل‌ازظهر

از عینک بدت میاد؟
در ضمن من که هنوز تصمیم نگرفتم برای فوق بخونم که تو اینجوری دادو هوار راه انداختی و کتک می زنی.

By Anonymous زهرا, at ۹:۱۴ قبل‌ازظهر

ولی قول بده من رو با همون کیفیت ونگوکی ببینی لطفا . راستی اگه تو نیمه متاهل شدی این یک عضو اصلی هم که من خبر دارم نیمه متاهل شده است !

By Anonymous نگاه, at ۲:۱۷ بعدازظهر

2nyaye sahne dar!!!

By Anonymous Aseman, at ۱۰:۱۴ بعدازظهر

با خش یا بدون خش؟

By Anonymous ترین, at ۷:۲۷ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006