شنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۵

Yalda

از آنجایی که تا بحال از دست جنس لطیف زهر هلال را هم رد نکرده ایم هرچقدر به خود فشار آوردیم از زیر این مهمانی یلدا در برویم نشد که نشد ، پس بنا به دعوت این پرنسس در باب نکاتی که درباره ما نمی دانید عرض شود که :

1- خوردنی :
روزی یک قالب کره میخورم ، با صبحانه ، نهار ، شام و چند تکه خالی خالی عصرها!
چای پشت چای همراه با شکلات تلخ !

2- کشیدنی :
هر چیزی که دود بدهد می کشیم!

3- خوابیدنی :

کلا خیلی کم می خوابم ، روزهایی که باید صبح بیدار شوم 3 تا 6 و روزهایی که لازم نیست صبح بیدار شوم 4 تا 8 ، تمام مدت هم بصورت فشرده و کنتراتی خواب می بینیم ، ناگفته نماند که هر دو سه هفته یک بار تقریبا 24 ساعت کامل می خوابیم!

4- پوشیدنی :

تا بحال دو دست کت و شلوار بدون حتی یکبار پوشیدن برایم کوچک شده اند و به تعداد انگشتان یک دست هم نشده که لباس رسمی بپوشم! نشان به آن نشان که در آموزشی سربازی فرمانده در آیین صبحگاهی ما را به سکو کنار خودشان فرا خواندند و کنار آن همه سبیل امر فرمودند که زیپت را باز کن ، ما هم حاج و واج اطاعت نمودیم بعد جلوی همه بهمان آموزش دادند که دستمان را از آن محل مضموم بکنیم داخل و پیراهن را بکشیم تو به قول خودشان آنکادر بکنیم! و این شد که ما فهمیدیم که چرا تا به آن لحظه پیراهن ما شکم میداده و مال بقیه نمیداده! ضمنا تا بحال کمربند هم نداشته ام! بعدشم اینکه خیلی دوست دارم رنگهای نارنجی ، زرد و مخصوصا قرمز بپوشم و تنها نکته ای که به این دخترها حسودیم میشود این است که بعضی وقتها میبینی کفشهای قرمز و صورتی می پوشند بعد هیچ کفش پسرانه ای در این رنگها نیست !

5- اممم اگر قرار باشد آخری باشد بگویم که ، مکالمه های تلفنی مان کم و کوتاه است ، اصلا دلیلش را نمیدانیم ولی خیلی حساسیست داریم به کسانی که طولانی صحبت میکنند پشت تلفن!

16 comments | Permalink

نظرات: 16

من میدونستم تو اینکاره نیستی دعوتت نکردم
بیا 5 نفر رو معرفی نکردی

By Anonymous Mehrdad, at ۹:۱۳ بعدازظهر

zendeh bad aidin

By Anonymous kaveh, at ۹:۴۸ بعدازظهر

من همین الان دعوتتون کردم!

By Blogger takineh, at ۱۲:۰۵ قبل‌ازظهر

Dar morede kot o shalvar o lebase rasmi & dood payatam!

-::Shadeless::-

By Blogger Ho-Z, at ۲:۱۴ قبل‌ازظهر

fekr konam mishnasamet
parsoline esme ashnaee nist baraton?

By Anonymous parisa, at ۲:۱۹ قبل‌ازظهر

3 va 5 ro hastam!

By Anonymous ناشناس, at ۷:۵۸ قبل‌ازظهر

خیلی بامزه بود
:)
مخصوصن چهارمی

By Blogger ماه کولی, at ۹:۰۷ قبل‌ازظهر

oh oh man akharin bar ke kare khordam ro asan yadam nist. 5 ro ham kamelan movafegham

By Anonymous ناشناس, at ۹:۴۹ قبل‌ازظهر

پنج پست عقب بودم. باورم نمیشه. اما این پنج مورد مورد اول منم دقیقن همینطور
مورد دوم من کاملن برعکس.
مورد سوم هم کاملن برعکس
مورد چهارم هم اهل لباس زرد و قرمز نیستم اما کلن لباس رسمی پوشیدن هم دوست ندارم.
مورد پنجم اصولن با تلفن زیاد حرف نمی زنم مگر اینکه سپیده پشت خط باشد.
به قول کامنت اولی اون پنج نفر بهدی چی شد پس؟

By Anonymous نمی دونم, at ۱۰:۳۲ قبل‌ازظهر

من چون فکر میکنم که مهمانی تمام شده و خودم هم بیخودی شرکت کردم کسی را دعوت نکردم
:)
شرمنده!

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۱۱:۴۲ قبل‌ازظهر

نگران نباش پسرم!
زن که بگیری همه چیزت درست میشه.
نگران نباش! خودم این کارو برات می کنم.

By Blogger Iranian idiot, at ۳:۴۰ بعدازظهر

Ma gheyr az inke zatemoon homayoonie, blogemoon 2 nafari ham hast:D

-::Shadeless::-

By Blogger Ho-Z, at ۱۱:۱۷ بعدازظهر

fekr konam ba ye dosti eshtebah gereftamet
mercy

By Anonymous parisa, at ۱:۳۶ قبل‌ازظهر

CHE JAZZAB :)

By Anonymous FARIBA, at ۸:۳۷ قبل‌ازظهر

با این همه کره می خوری باید چیزی غیر از کلسترول تو بدنت نباشه

By Anonymous مهدی هنرپرداز, at ۱۰:۵۲ قبل‌ازظهر

من توی کل عمرم یک بار هم لباس رسمی نپوشیدم در کل خیلی بدم میاد از این کت و شلوار.

By Anonymous sade, at ۱۰:۴۴ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006