سه‌شنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۵

شماره موبایلت چنده؟

نمی دانم خبردار شده اید یا نه که دولت مهرورزی بودجه ء ناچیز تحقیقات را به علت کمبود بودجه
حذف کرده است ! واقعا خبر غم انگیزی است ، می دانید دوستان ما باید خود دست به کار شویم ، ما
بلاگران به عنوان تنها روشنفکران فعال در این جامعه ء بسته و سرخورده نباید چونان عوام دست رو
دست بگذاریم که تا خواجه کی از در آید!
به همین علت من به عنوان نماد روشنفکری بلاگستان ، اولین تحقیق علمی خود را در این باب در اینجا
انتشار می دهم ، لازم به گفتن نیست و شما نیک می دانید که آمار چه نقش مهمی در زندگی و
پیشرفت در دنیایی امروز دارد ، از همین رو در این مقال به برسی iq چند بلاگر خواهیم می پردازیم .

روش کار به طور کاملا دیجیتالی و بدور از هرگونه تقلب است ، من ، شخص شخیص من سوال شماره
ء موبایلت چند بود ؟ رو برای تنی چند از این جماعت sms زده و این پاسخها را دریافت کردم!

نحوه ء رتبه دهی از روی پاسخها بدین شکل خواهد بود که :

دسته اول : iq نزدیک به آیدین!
دسته دوم : ای بدنیست!
دسته سوم: ملخ
دسته ، اصلا دسته ندارد ، با ارفاق یاخته های تک سلولی ِ بعد از بیگ بنگ!


دسته ء اول :

سلام ، شماره ء موبایلت چند بود؟

Pittopit : سلام ، خیلی مخلصم ، من اگه شماره ء خودم رو داشتم که زنگ میزدم حال خودمو
میپرسیدم.


بادمجان : موبایلم رو فروختم ...شماره ء خونه اینه {...}


نسل فسیل : شماره موبایلت رو ندارم که جوابت رو بدم!

Tea_cup: { شماره ء موبایل خودمان را میدهد ناکس!}
( تنها دختر موجود در دسته ء اول!)


دسته ء دوم :

بانوی اول : شماره موبایل منو میخای چی کار کنی ؟ اصلا شما؟!
- من آیدینم! چی شد این جواب ما؟
- منم مهسام (;

آلا : من خوبم ، تو خوبی!

دسته سوم :

خرپره :
جواب : جانم؟
میگم شماره ات چنده؟
جواب : الان به کدوم شماره sms زدی!
برو بابا iq ! نا امید شدم ازت!
دیلی دیلی لینگ! دیلی دیلی لینگ ، جریان چیه؟
و...
همینو بنویس ، از تو و و بلاگت متنفرم!
:)))

هانی ، نگاه ، نازی هم نگران حالمان شدند و حالمان را پرسیدند که همینجا تشکر میکنیم!


اما شاهکارهای بلاگستان ، مزه های زندگی ، مزه تر از دنبالان برای عرق! مجموعا 3 نفر بودند ، دو
بلاگره ء زیبارو که بعد از چند ساعت دو زاریشان افتاد و ما هرچه تلاش کردیم به خودمان جرات بدهیم
اسمشان را منتشر کنیم نتوانستیم ، ولی خوب مدارک موجود است! حواسشان باشد!
اما برسیم به شاهکار خودمان :

جناب امیر ِ امیرانه ، در جواب ما شماره ء موبایل خودشان را فرستادند که همین جا بابت شب ِ قشنگی که برایمان ساختند تشکر میکنیم :))

پ ن : خیلی دلمان می خواست این را هم بگویم که این مهرداد ِ ما هم همین کاری آقای امیرانه را کرده ، ولی به چند دلیل که نمیتوانیم این کار را بکنیم ، اولا که عمه ء بزرگمان می ترسیم ، دوما معتقدیم مسائل فامیلی را نباید به بلاگستان کشاند ، سوما ....خلاصه همین است که نمی توانیم بگویم دیگر!
حالا تازه اینکه چیزی نیست ، هفت ، هشت ماه پیش با آرمین نشسته بودیم و از بچگی ها که میرفتیم خانه ء عمه و مهرداد بساط سگا را راه می انداخت (ما آتاری داشتیم که خیلی ضایع بود!) و این قبیل حرف می زدیم که ما یکهو دلمان برایش تنگ شد ، گفتیم صب کن یک حالی ازش بپرسیم ، زنگ زدیم یادمان نیست چه سوالی در باب کامپیوتر پرسیدم و بعد آخرش فرمودیم راستی این شماره ء موبایلت چنده؟
کلی کیفور شدیم شماره اش را برایمان گفت بعد خداحافظی کردیم :))))


19 comments | Permalink

نظرات: 19

oni ke shomarasho daadeeee khaili bahal booode:d

By Anonymous ناشناس, at ۳:۳۸ بعدازظهر

خریت که شاخ و دم نداره ایدین جان.آی کیو ما هم نزدیک به جلبک

By Anonymous ناشناس, at ۳:۴۳ بعدازظهر

من میخواستم نصب شبی دلت نشکنه
باهات همکاری کردم بدبخت :D
حقت بود 4 تا دری وری بارت میکردم تا دیگه ساعت 1 نصف شب حوس تست هوش به سرت نزنه :P

By Anonymous ناشناس, at ۴:۱۹ بعدازظهر

D:
IQ marketing roo kesh rafti
ghabol nist in Project ghablan ejra shodeh !

By Anonymous ناشناس, at ۶:۳۸ بعدازظهر

وای وقتی گفتی من آيدينم داشتم از خنده منفجر ميشدم. يعنی واقعا فکر ميکنی نشناختم ؟ يه لحطه فکر کردم جزو دسته سوم هستی :)
در ضمن ۲۰ بار برات sms زدم تا بالاخره يکيش بهت رسيد .

By Anonymous ناشناس, at ۷:۴۴ بعدازظهر

از تو و از تست هوشت و از وبلاگستان و از دسته بندیت و از ملخ و از بقال محلتون و از کتابی که داری میخونی و از اولین عشقت و از دوستات و از عروق لنفاوی و از پروستاتت متنفرم ...
یادت باشه که ما در کلمه نگنجیم چه رسد به آمار

By Anonymous ناشناس, at ۲:۳۹ قبل‌ازظهر

چرا اسم من رو ننوشتی که به کیر مبارک هم حساب نکردیم و در دل گفتیم :خودتی مردک خیالی .ما یه عمره باقالی فروشیم

By Anonymous ناشناس, at ۶:۲۱ قبل‌ازظهر

و موبایل اختراع شد تا ایرانیان بی کار نمانند.

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۲۳ قبل‌ازظهر

توضیحات این مطالعات آماری اما درباره ی اون سوال آدرس وبلاگت رو ندارم کافی نبود

By Anonymous ناشناس, at ۱:۰۶ بعدازظهر

من که گوشیم شماره نداره
خوب شد همون شماره نداشتمو نداشتین والا شرمنده می شدم
:D

By Anonymous ناشناس, at ۳:۵۸ بعدازظهر

شماره موبایلت رو از من نپرس
دفترچه ام این چیز ها رو بهتر یادش می مونه

حالا خودت بگو!
شماره به یاد داشتن آیکیو می خواد
یا شلوار گم نکردن؟

By Blogger Iranian idiot, at ۲:۲۱ قبل‌ازظهر

ولی بی شوخی من شماره تو گم کردم

By Anonymous ناشناس, at ۴:۵۰ بعدازظهر

امم من یه چیز نفهمیدم!
بحث سر موبایله یا همون بودجه که حذفیده شد؟
به نظرم بهتره همون برم درسامو بخونم و تو هم دعام کنی
مرسی از قدم رنجت
بازم بیا منم میام
اگه نیایی من بازم میام!

By Anonymous ناشناس, at ۵:۲۸ بعدازظهر

:))mashala sathe iq!!rasti teflak ma bi boodjeha!,bayad che tahghighati nab benamayim,

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۴۶ قبل‌ازظهر

من کلا به این ارتش ... ای که شما انتخاب کرده اید خیلی امیدوارم! خیلی!

By Blogger Iranian idiot, at ۲:۱۲ قبل‌ازظهر

به حرف زدن نیست...
مهم اینه که کی اون حرفا رو می شنوه...
مرموز نیستیم...
اما گاهی مرموز فرض میشیم...
راستی اینجا فوق العادست

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۴۵ قبل‌ازظهر

!!!پس تو بودي ؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۰۸ قبل‌ازظهر

با مزه! خدا رو شکر که گولت رو نخوردم

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۰۰ قبل‌ازظهر

بسی شادمان کردی!

By Anonymous ناشناس, at ۳:۵۴ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007