سه‌شنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۵

آه ، ای هفت آسمان فرهنگ و هنر ایرانی!

جناب آقای کتابلاگ می فرمایند :

سایت هفتان عملن کاربر فعال چندانی ندارد و به جز کسانی که به خودشان لینک می‌دهند، به ندرت کسی لینک به درد بخور دیگری در آن می‌گذارد. این همه لینک که می‌بینید (یا بهتر بگویم می‌دیدید) درواقع لینک‌هایی‌ست که من و شکراللاهی و یکی دیگر از هم‌کاران هفتان با شناسه‌های مختلف در سایت می‌گذاشتیم! اگر لازم باشد همه‌ی این شناسه‌ها را این‌جا می‌نویسم تا خودتان بروید در آرشیو سایت ببینید که چند درصد از لینک‌ها را خود ما گذاشته‌ایم.


به مطالب دیگری که نوشته اید هیچ کاری ندارم که نه خواننده حرفه ای خوابگرد بوده ام هیچ وقت نه کتابلاگ و نه هفتان ، چرایش را هم نمی دانم ، اما یک سوال !

یا یک کاری بد است و ادم اعتقاد دارد که آن کار بد و غیر اخلاقی است یا خوب است دیگر!

شما خودتان میگویید تا بحال اکثر لینکهای هفتان را من و شکراللهی با شناسه های مختلف وارد می کردیم !!!

اگر اسم این کار کثافت کاری و فلان و بهمان است ، چرا این کار را می کردید؟
لطفا من را روشن کنید ، نکند از حالا که شما کنار کشیده اید شده کثافت کاری و تا قبل از این لحظه بعنوان کاری بی چشمداشت برای فرهنگ هنر بوده برای سایتی که خشت‌ - خشت‌اش بر جان شما بنا شده؟!


هر چه بیشتر می گذرد ، بیشتر مطمئن میشوم که روشنفکر بودن فقط به کتاب فرهنگ هنر نیست ، یک چیزهایی دیگری هم هست ، که نمیدانم دقیق چیست فقط میدانم در بین ایرانیان خیلی کم است! حالا حرف فشاهی را باور میکنم وقتی بین این همه اسمهای بزرگ فقط از هدایت و طبری به عنوان روشنفکر نام می برد!

6 comments | Permalink

نظرات: 6

این یعنی اعتراف. که من به قول آن خانوم پی پی خوردم!! همه از این کارا میکنیم و بعد هم فریاد از ما گفتن بود و .. سر میدهیم

By Anonymous ناشناس, at ۹:۲۸ بعدازظهر

roshanfekr nama!!!
hamishe hamine.ghese tamumi nadare...in ke ye kare farhangi hamishe shuru mishe va bad rasman be lajan keshide mishe!

By Anonymous ناشناس, at ۷:۵۹ قبل‌ازظهر

واقعن جا داره جاوید از غصه دق کنه که تو ِ بیسوات با این نبشته های درِپیت ات سایت اش رو نمی خوندی!!
کتابلاگ یکی از وزین ترین، خوندی ترین و «فارسی» ترین وبلاگ هایی هست که میشه خوند.در ضمن من شخصن فکر نمی کنم عصبانی کردنِ‌ جاوید کار ِ‌ آسونی باشه! بنابراین اگه همون طور که گفتی هیچ آشنایی با این سه تا وبلاگ نداری... یه کنسپتی تعریف شده به اسم ِ «سکوت اختیار کردن». امتحان اش کن ضرر نداره.

By Anonymous ناشناس, at ۸:۰۸ قبل‌ازظهر

اون که روشنفکرای ما کم دارن آگاهی و اندیشه است و اونچه که زیاده از حد دارن ادعا!

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۵ قبل‌ازظهر

مثلا این دیبای عزیز عزیزم اون چیزی که تو بهش مگی کنسپت کاملا با فارسی بودن و فارسی دوست داشتنت هماهنگی داره معادل فارسی داره شما یکی لا اقل احترام چیزی رو که یقهاتو واسش جر میدی نگه دار

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۸ قبل‌ازظهر

از قضا من کمترین احترامی برای کلمه ی «احترام» قائل نیستم. از کلمه های غیرفارسی ِ رایج هم بدون تعصب استفاده می کنم.‌ در ضمن من در موردِ فارسی بودنِ کتابلاگ حرف زدم و این که بسیار ازش آموختم. از فارسیِ خودم تمجید نمی کردم.‌
هر چه بیشتر می گذرد ، بیشتر مطمئن میشوم که روشنفکر بودن به کمتر زر زدن است و بس.

By Anonymous ناشناس, at ۶:۵۶ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007