سه‌شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۵

خنکای برف را بر تنم حس می کنم
و صدای تو
نگاه تو
خنده های تو
با هر نفسی در من جاری می شود
در این لحظه دچار آن حس نایاب می شوم
حالا خوشبختم!
بسیار خوشبحت
و آرزو می کنم که این خوشبختی
نه تا ابد
نه حتی تا پایان این سال ، این فصل، این ماه
بلکه لا اقل تا پایان این برف به درازا بکشد...(+)

پ ن : رها ، امروز صبح قدم که میزدم ، یک چند لحظه ای کوتاه برف آمد ، حس کردم دقیقا حس این نوشته را دارم ،...

13 comments | Permalink

نظرات: 13

taa akharee inn barfaamm kee hichiii maannn mikhaamm hataa taa akharee yeekk saatt iin hesaamm bemoonee.....
http://www.adatmikonim.persianblog.com/

By Anonymous ناشناس, at ۱:۱۷ قبل‌ازظهر

gahi fek mikonam cheghadr bichare shodim ke vase 1 lahzamun ham nemitunim chizi ro negah darim!

By Anonymous sun, at ۷:۳۵ قبل‌ازظهر

چه قشنگه ، خيلي قشنگه

آيدين جان اين تشتت و پراكندگي تو خدمه و من با وبلاگم دارم خودمو مي بينم ممنونم كه با دقت مي خونيم و راهنمايي مي كنيم
شايد يه روز
...

By Anonymous فريبا, at ۹:۴۶ قبل‌ازظهر

خدمه = خودمه
:))

By Anonymous فريبا, at ۹:۴۷ قبل‌ازظهر

می دونی این قبلی رو خیلی دوست دارم و این یکی را هم یک ماه هم بیشتر است که دوسش دارم.

By Anonymous سید, at ۹:۵۱ قبل‌ازظهر

ای خدای همه ی امیلی های دنیا بر ایدین ما امیلی نازل فرما. امین.

By Anonymous سید, at ۹:۵۲ قبل‌ازظهر

آره همینشم بس

By Blogger شقايق, at ۱۰:۳۴ قبل‌ازظهر

شاید خوشبختی مثل برفه اگه بخواهی توی مشت ات نگاهش داری اب می شه....
.

By Anonymous ghazal, at ۱۲:۱۵ بعدازظهر

تو مطمئنی من این همه از اینجا عقبم؟؟؟
مگه چند روز خواب موندم؟
این شعر خیلی خیلی قشنگ بود.
فوق العاده آرام و زیبا.
پست پایینی رو هم خیلی دوست داشتم. دقیقن به همین سادگیه که گفتی
پست قبل ترش رو باید بخونم. یه دقه صب کن

By Anonymous نمی دونم, at ۱۲:۵۷ بعدازظهر

are neveshtash ardie barfo dare

By Anonymous amin mansouri, at ۴:۳۶ بعدازظهر

sardi

By Anonymous amin mansouri, at ۴:۳۷ بعدازظهر

و خنکای مرهمی
بر شعله ی زخمی
نه سوز شعله
بر سرمای درون...
_____________________

By Anonymous نمی دونم, at ۶:۲۰ بعدازظهر

چقدر این شعر زیبا بود. واقعا زیبا

By Anonymous sherry, at ۶:۲۰ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006