شنبه، فروردین ۲۵، ۱۳۸۶

بحث دامنه داری ست آیدین جان . به اندازه تک تک آدمها می شود صورتک دید و علت وجودش را به بحث نشست ... پر نمی خواهم بگویم , شاید وقت دیگر ... اما من امروز جلوی دو نفر بی صورتک بودم . رفتار اولی مهر بود و نمود یار و دومی قهر بود و فرار ... دارم فکر می کنم چند نفر در دنیا من نوعی را بدون صورتک تاب می آورند ؟ حتمن دلیلی دارد که من لخت و بی هیچ حجابی رخ نمودم . تو بگیر خستگی و قال قضیه را بکن ... اما با صورتک یا بدون آن من همانم که بودم . آن پائین , آن پائین پائین من همانم . و تو و او و شما , با همه ی شما هستم , به من و به او , به ما چقدر مجال بی صورتک بودن می دهید ؟ همان که هستیم نه آنکه می خواهیم یا می خواهید باشیم ؟ و عکس العمل شما چه خواهد بود ؟
از ماجرای امشب یک چیز دستگیرم شد و شاید بی ربط ... هر آدمی , دوست یا آشنا , ارزشی دارد که خود تعین می کند . بعضی ها به دو قران هم نمی ارزند و بعضی ها را با تمام ثروت افسانه ای بیل گیتس هم نمی توان تاق زد که اگر زدی دنیا را مفت باخته ای ...
ادامه دارد ...
آذر

13 comments | Permalink

نظرات: 13

adama ro hamuntori ke hastan age bepazirim shaiad khaili chiza ro paye vazifehashun nazarim!

By Blogger pardis, at ۷:۴۹ قبل‌ازظهر

هر ادمی بنا به شخصیتش به ما میگه چقدر ارزش داره
و این خودشه که شخصیتش رو می سازه
بدون نقاب و صورتک
خیلی طول که میشه
که
صورتکا رو کنار بزنیم
و خودمون باشیم

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۰۷ قبل‌ازظهر

آيا در اين ديار كسي هست هنوز كه از آشنا شدن با چهرهء فنا شدهء خويش وحشت نداشته باشد؟


دارم فكر مي كنم كدوم سخت تره؟ ديدن ديگران با صورتك يا ديدن خودمون بي صورتك
!

By Anonymous فريبا, at ۱۱:۱۸ قبل‌ازظهر

فريبا منم فكر ميكنم ديدن خودمون بدون ِ صورتك!

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۱۱:۳۳ قبل‌ازظهر

من از خودم چه با صورتک چه بی صورتک خوشم نمیاد بقیه رو نمی دونم و نمی خوام بدونم

By Blogger شقايق, at ۱۲:۱۷ بعدازظهر

هر آدمی , دوست یا آشنا , ارزشی دارد که خود تعین می کند . بعضی ها به دو قران هم نمی ارزند و بعضی ها را با تمام ثروت افسانه ای بیل گیتس هم نمی توان تاق زد که اگر زدی دنیا را مفت باخته ای ...

By Anonymous سید, at ۱۲:۳۱ بعدازظهر

اذر
این را دوست داشتم خیلی زیلد.

By Anonymous سید, at ۱۲:۳۶ بعدازظهر

می دونی دارم فکر می کنم خیلی وقت ها آدم ها اصلن نمی فهمند که صورتک دارند. به چهره ی خودشان با صورتک ها عادت می کنند.
تعداد آدم هایی که میدانند پشت صورتک ها چهره ی خودشان شکل دیگریست کمتر است
و تعداد کسانی که جرات برداشتن صورتک را به خود می دهند کم تر

By Anonymous نمی دونم, at ۱۲:۳۶ بعدازظهر

می تونم حس کنم کافی نت خالی چه کیفی باید داشته باشه...
من یه پی نوشتم هم اضافه کردم.
:)
! گفتم که گفته باشم

By Anonymous نمی دونم, at ۱:۱۰ بعدازظهر

امروز دنیا پر از صورتکه! صورتکها رو میفروشن و چه قیمت ناچیزی هم داره. برای همینه که همینه از صورتک استفاده میکنن

By Anonymous تورج, at ۶:۳۹ بعدازظهر

ميدوني به نظر من اين جنبهء آدمها ست كه به ما اجازه ميده بدون صورتك باشيم.

By Anonymous nazli, at ۱۰:۲۶ بعدازظهر

پاراگراف دوم این نوشته ت رو کاملآ هستم. عنوان پست قبلی ت هم عجیب سهمگین ه.

By Anonymous مهدی هنرپرداز, at ۱۰:۳۶ قبل‌ازظهر

آیدین جان خواستی توی این بحث شرکت کنم .به روی چشم .
در مورد خودم همیشه سعیم بر این بوده که تمام صورتکها و پرده ها رو کنار بزنم و تا ته خودم رو ببینم .بدون هیچ مانعی .در مورد دیگران هم گاهی از پس صورتکهایشان چهره واقیشان را می بینم و گاهی آرزو می کنم که نمی دیدم .
اما در مواجه با سایر آدمها تا به حال سعیم بر این بوده که هیچ ماسکی نداشته باشم .ولی این روزها دارم به این نتیجه می رسم که داشتن یک صورتک شاید گاهی بد نباشد .
نمی دانم ...

By Anonymous عادله, at ۹:۰۵ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006