شنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۸۶

انسان کسی است درپیش

انسان کسی است درپیش ، اما ما پس می رویم ، به جانب پس. ما بسیار فرو رفته ایم ، بسیار دوریم


یک صفحه برای لینکهای وبلاگهایی که می خوانم درست کرده ام برای وبلاگهایی که کمتر می خوانم یا تازه پیدا کرده ام که اگر بعد از مدتی جذبشان شدم بیایند در همین صفحه ، لینکهای این صفحه را هم تنظیم کرده ام که فقط به روز شده ها را نشان دهد تا بیخودی وسوسه نشوم به وبلاگ ِ به روز نشده ای سر بزنم .
همه ء این فی لـتر کردنها برای این است که در این دیوانه خانه گمتر از اینی که هستم نشوم ، اما نمی شود این تکنولوژی هر روز نوآوری میکند و ابزار می سازد برای بیشتر ابله کردن ما !
تا کی باید صبرکنم ، چقدر جاهای مختلف را از لیستم حذف کنم تا روزی برسد که دیگر نرسم به وبلاگی که پنج ترانه محبوبش را به دعوت فلان کسک نوشته ! که چه؟ یک بار یک بازی وبلاگی بوجود آمد سالش هم تمام شد و رفت ، شما چرا تمام نمی کنید؟
این عقب مانده ها را دیده اید که تا چند روز بعد از چهارشنبه ء اخر سال هنوز هم ترقه در می کنند؟!
اما شما...!

5 comments | Permalink

نظرات: 5

چرا انقدر سخت می گیرید؟

By Anonymous ناشناس, at ۶:۰۷ قبل‌ازظهر

آیدین خان خیلی سخت می گیری! بعدم فکر کنم این جمله که نوشتی "این تکنولوژی هر روز نو آوری می کند" نادرست باشه! تکنولوژی خر کی باشه که نو آوری کنه! بعدترشم اگه بخوای اونطوری به قضیه نگاه کنی که خواندن 5 ترانه محبوب فلان کسک کاری عبثه خوب لابد خواندن اینکه تو لینک کی رو از کجا حذف کردی و وقت کردی فلان وبلاگ رو بخونی و بهمان را نخونی برای دیگر کسک همین حکم رو می تونه داشته باشه! من که به قضیه اینطوری نگاه نمی کنم! ما تو وبلاگستان داریم با هم زندگی میکنیم و هر کس به اقتضای معلومات و حال و هوا و درک و فهم و علایقش برای این زندگی مایه میگذاره و اساسا کسی تعهد و تقیدی در اینکه چه بنویسد ندارد و بزرگترین حسن وبلاگستان هم شاید همین باشد! حالا کسی چون من اگه فکر میکنه داره هر روز از قافله عقب میافته (و تو با استناد به جمله اول این پستت) باید چاره کار را در جای دیگر جستجو کند که وبلاگستان چنین حاجتی را روا نمی کند! صبح ها همیشه اخلاقم همین بوده! خدا نکنه کامنت اول صبحم نصیب کسی بشه!

By Blogger Erfan, at ۷:۴۲ قبل‌ازظهر

عرفان جان
خیلی فرق هست بین اینکه شما صبح از خواب بیدار شوید و دلتان بخواهد از چیزی که دوست بنویسید حالا هرچه باشد ، اما خیلی فرق می کند اگر زیرنوشته تان 5 اسم هم اضافه کنید و دعوتشان کنید در حماقتتان شریک شوند!
متوجه هستی که رفیق نوشته ام بازیهای وبلاگی وگرنه کل بلاگستان که شرح همین روزمرگیهاست!
می گوید وبلاگ امر شخصی است ، آیا وقتی روزمرگی تان را می نویسید و کسی را بدون اینکه دلش بخواهد شریکش میکنید با دعوت به نوشتن ازآن به حریم شخصی اش تجاوز نکرده اید؟
هرچند این یک بعد قضیه است ، واقعا لازم است هر کسی که مطلبی ندار د بنویسد؟ این بازیها به چه کار می آیند؟ مگر نه این است که خیلی از مخترعین این بازیها از سر بی مطلبی اینها را خلق میکنند؟
ضمنا نمی دانم نوشته ام چه چیز منعکس میکند همینقدر معلومم است که طولانی بود و من همینقدرش را نوشتم ، و اینکه حذف میکنم کسانی که در این بازیها شرکت می کنند را هم حق ام است در راستای همان امر شخصی ، هر کس معیاری دارد برای دوست داشتن ، دوست بودن و لذت بردن و من چیپ های بلاگستان را با این معیار می گذارم کنار

( اگر تند بود بگذار به حساب اول صبح!)

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۱۱:۳۵ قبل‌ازظهر

آیدین جان الان هم که برایت می نویسم صبحه اما من اصلا حال دیروزم رو ندارم.. من بهت میگم سخت میگیری قبول کن..خوب به نظرت مگر نمی شود که کسی به همچین بازی دعوت شود و خیلی مودبانه دعوت را رد کند؟ یا مگر نمی شود مثل امیر امیرانه دعوت را پذیرفت و همچون پست دلانگیزی با همین موضوع چیپ نوشت و بعد هم کسی را به قول شما به این دام نیانداخت؟ من اصلا با اینکه ذائقه وبلاگیت رو نخوای با هر مطلب در پیتی سیر کنی هیچ مشکلی ندارم خیلی هم باهاش موافقم اما فقط یکم سخت میگیری قربانت بروم.. اگر تند بود دیگه نه تقصیر اول صبحه نه هیچ چیز دیگه ای..بسیار ارادتمندیم.. میریم که پست بعدیتان را تناول کنیم

By Blogger Erfan, at ۶:۳۳ قبل‌ازظهر

يه استراحت به خودت بده
زندگي اينقدرهام سخت نيست

By Anonymous ناشناس, at ۱:۴۴ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007