سه‌شنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۶

:)))

رفتم بودم ریز نمرات رو بگیرم ، کاشف بعمل آمده که اینجانب با شجاعت تمام 6 واحد هم اضافه برسازمان پاس کردم ، بعدا که دیدنم به روم نیارین ها یکی از این اختیاریها که اضافه بر سازمان پاس شده رو یه بارم افتاده بودم انگار!

12 comments | Permalink

نظرات: 12

کدوم دانشگاه تشریف می بردین شما.. ببین اگه طرح تبادل دانشجو با دانشگاههای مالزی رو دارن من بیام اونجا:دی

By Blogger عرفان, at ۸:۱۸ قبل‌ازظهر

:)))) این بلاگ‌رولینگه که فیلتره خیلی وختا، الان که اومده بودم بکامنتم و از این‌که یادآور خاطره‌ی تلخ برhت بودم عذر بخوام این "مکــــــــــین" ِ این بغلو دیدم. کلی خندیدم به جانِ خودم!

By Anonymous مکـــــــــــــــــــین, at ۲:۰۰ قبل‌ازظهر

bebin javabe soalet:
chon inja mellat dam be deyghe khoone avaz mikonan va asbab keshi mikonan. baad mesle iran sare kooche dah ta amale nist ke sedashoon koni barat hammali konan. va hazineye asbabkeshi o khadamat balast. bekhatere hamin kesi mashin rakhshooyi nemikhare.

By Anonymous تنهایی پرهیاهو, at ۷:۵۶ قبل‌ازظهر

بالاخره فارغ التحصيل شدي؟
آخ جون حالا مي تونم اون شكلات مرسي كه بدهكار بودم رو به اين فارغ التحصيلي در كنمD:
خوفي آيدين؟

By Anonymous North Star, at ۷:۱۹ بعدازظهر

ببینم یعنی منظورت اینه که اون واحده رو یکبار که افتادی بازم گرفتی و پاس کردی ؟
بابا تو دیگه کی هستی .

By Anonymous سیدو, at ۹:۳۰ قبل‌ازظهر

تو هنوز این مسئله رو فراموش نکردی؟؟؟؟ آپ کن دیگه پسر

By Anonymous trin, at ۲:۴۶ قبل‌ازظهر

آدم با این اخلاق روشنفکرین جرات نمی کنه یه کلمه بگه نوروزت مبارک! هرچی میخوای فحش بده من این حرفها حالیم نیست.. نوروزت مبارک آیدین خان!

By Blogger عرفان, at ۴:۰۸ بعدازظهر

khob
ma gahi vaghat intori mishim az onvar bommioftim

manam hamoni ke earafn gofet ba in tafavot
ke inam behesh ezafe mikonam
mordeshore khodeto bebaran va roshan fekrio
omidvaram sale khoshi va dele khoshi dashte bashi .
khob dige arezosho ke mishe barat kard.
emza dokhtar shojaea
D:

By Anonymous seido, at ۲:۳۲ بعدازظهر

man shenidam age vahed ezafe paas konim bayad polesh ro bedim... :D

By Anonymous vahme sabz, at ۱۲:۱۳ قبل‌ازظهر

آیدین جان سال نو مبارک.

By Blogger Hasti.N, at ۲:۱۸ قبل‌ازظهر

shirini ham midi?possibly

By Blogger هوس مبهم, at ۹:۲۶ قبل‌ازظهر

mashala... mashala.... albate man ke kamelan be in karhaye shoma adat daram..

By Anonymous aseman, at ۱۲:۴۱ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006