سه‌شنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۷

مونیکا تو هم ، یا دون ژوانان عالم متحد شوید!

!
دیروز وقتی همکار دون ژوانم در دانشگاه زنجان از شدت استرس تو اتاقش نمی دونست چی کار کنه و درست اون لحظه ای که از فرط استیصال با دست زد به دوربین فیلمبردار ناخودآگاه احساس کردم دستم داره میلرزه ! نمی دونم به چه دلیل فکر کردم نکنه این بلا سر منم بیاد!
بیایید یه جور دیگه به قضیه نگاه کنیم ، اصلا این بعد قضیه که طرف قران درس میداده و مسئول حج و زیارت و این خرت و پرتها بوده رو خط بکشید و خودتون رو بزارین جای اون ، بله دقیقن خودتون رو که وقتی سوار ماشینید و یه دختر لب خیابون منتظر تاکسی وایساده خیلی ناراحت کننده جلوش وامیستید ، میره عقبتر و شما هم همینجور جلو وعقب میکنید ، میرید پارک ، مراکز خرید و چند تا دختر رو میبینید که نیششون بازه و دارن هرهر و کرکر می کنند ، مثه یه قاشق نشسته خودتون رو میندازید وسط و آرامششون رو بهم می زنید ، بدون اینکه مطمئن باشید این دخترها برای جلب توجه شماست که سرخوشن ، یا دختری که کنار خیابون وایساده واقعا منتظر تاکسی یا شما؟ اگر منصفانه نگاه کنیم تمام این رفتارها باعث بهم زدن امنیت میشن ، شما در حد قدرت خودتون به امنیت دخترها تجاوز می کنید و استاد محترم در حد وسع قدرت خودش و فرمانده جون نیروی انتظامی هم در حد قدرت خودش ، کلاه خودتون رو قاضی کنید تمام کسانی که متلک پرانید (دختر و و پسر) ، اگر در اون حد قدرت بودید از اونها بهتر بودید؟

من معتقدم در جامه ء فعلی ایران هیچ کس ( از هر دسته ء که باشه ) رو که از نظر جنسی مشکل براش بیاد ، یا مزاحم آزادی و امنیت کس ِ دیگه ای بشه رو واقعا نمی شه شماتت کرد و مجرم دونست
اگر ج نده خونه ها پرپا بودند و دسترسی به مطاع جنسی بدون مشکل بود ، اونوقت می شد هر کسی رو که در حیطه ء خودش موجب آزار دیگری رو فراهم کرده سرزنش کرد ، مثل تمام کشورهای متمدن دنیا که هر روز خبرش رو میشنویم از سو ء استفاده فرماندار گرفته تا زندانی کردن چندین ساله دختری توسط پدرش به قصد سو ء استفاده جنسی ، پس این چیز عجیبی نیست در همه جای دنیا آدمهای مریض هستند که نیاز دارن درمان بشن یا باهاشون برخورد بشه ، ولی واقعا این در ایران فعلی صدق نمیکنه تا وقتی که همه چیز برگرده سرجای خودش !

9 comments | Permalink

نظرات: 9

اولا مرده شورتو ببرن که باید حتما با فایر فکس بیام که بتونم واست کامنت بدم

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۲۲ قبل‌ازظهر

دوما چرا داری کس شعر می گی؟ تو همیشه نسبت به آدم های مزخرف احساس همدردی می کنی که با توجه به اینکه خودتم آدم مزخرفی هستنی منطقیه!!!

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۲۳ قبل‌ازظهر

ببین بحث بودن جنده خونه نیست.بحث اینه که کسی از قدرتی که قانون به اون داده سواستفاده کرده. تا حالا نشده که استادی به یه دختر سکسی نمره ای بده که اصلا لایقش نیست؟بحث مریضی درست.اما به نظرت این به تجاوز نزدیک تر نیست. یکی قدرتمند و دیگری عاجز و مستاصل( قابل توجه اینکه معاونت دانشجویی که می دونی معنیش چیه)

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۲۷ قبل‌ازظهر

مردک !حیف الاغی و با تمام الاغی دوستت دارم اگر نه به خاطر این بی احترامی به مقام والای دون ژوانی تقاضای اشد مجازات می کردم از پدر معنوی. یک دون ژوان با زبان به همه چیز می رسه نیازی به تجاوز نداره!!!

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۲۸ قبل‌ازظهر

تو مهم ترین قسمت صورت مسئله رو داری پاک می کنی .خودش چون قران این چیزا درس می ده حتما یه جورهایی معلم اخلاق میدونه .در ضمن با صرف گفتن اینکه با منطق خودتون جای اون بزارید نمی شه به جایی رسید. با همه بی شعوریت آرزوی دیدن دوباره ات را دارم مردک!!بوس

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۳۵ قبل‌ازظهر

ببین خیلی بده که قرعه به نام این افتاد،چون خیلی ها مشغولن

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۳۹ بعدازظهر

هی آیدین، من به عنوان یک زن دوست ندارم همیشه زن ها سر زبونا باشند ها! خودمون می دونیم چطوری باهاشون تا کنیم :)

By Anonymous ناشناس, at ۴:۱۸ بعدازظهر

عجب! من اولین چیزی که بعد از خوندن این ماجرا به ذهنم رسید این بود که طفلی استاد... چه آبرویی ازش رفته! کجایی آلن که الان حس میکنم فحش لازم شدم!!!

By Blogger Erfan, at ۹:۰۳ بعدازظهر

ببین ایدین من خیلی سعی کردم یکجور دیگه نگاه کنم ،اما نمیدونم چرا چشمام
درد گرفت.

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۵ قبل‌ازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007