جمعه، تیر ۲۱، ۱۳۸۷

MBC persian

بالاخره بعد از یک سال همت کردم دوباره ماهواره رو نصب کردم فقط برا اینکه ببینم این ام بی سی چی کار میخاد بکنه برامون!
اینجور که من روئیت کردم مولتی ویژن ها هم پرواز کردن به سیستم HD،اره؟

حالا تا یادم نرفته ، اکثر مدلهای لپ تاپهای جدید خروجی HDMI دارن ، موقع خرید حتما HDMI دارش رو انتخاب کنید در هر مدل تفاوت بین با خروجی HDMI و بدون خروجی HDMI بین سی تا پنجاه هزارتومنه و اگه از پرداختنش صرف نظر کنید با این سرعت حرکت کانهالها به HD و عوض شدن تلویزیونها به زودی متضرر خواهید شد ها!
فعلا که من و بابا هر وقت میریم بیرون یکم مثه این کسایی که گناه دارن جلوی تلویزیونهای Full HD وامیستیم و قصه میخوریم !
لطفا اگه از کسایی که اینجا رو میخونن کسی رسیور HD داره یه ندا بده ، ممنون.

6 comments | Permalink

نظرات: 6

قصه خوردنی نیست اگه خواستی به جاش غصه بخور... هر چند اون رو هم توصیه نمیکنم..

By Blogger عرفان, at ۱۱:۱۹ قبل‌ازظهر

D:
کینگ عرفان تو آرشیو این وبلاگ فقط تا حالا یه 10 باری این کلمه رو اینجوری نوشتم یه 100 باری هم ملت گوشزد کردن ولی باز موقع نوشتن اینجوری میشه دیگه!
تقصیر شما اساتید ادبیاته با این روشهای تدریستون!

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۱۲:۵۹ بعدازظهر

من که اسم اچ دی رو اینجا دارم برای اولین بار می شنوم!
دوم اینکه این ام بی سی پرشیا خیلی هم بده همه ش فیلم های اکشن میذاره انگار اینا به ایرونی ها جدی جدی به چشم تروریست و این حرفا نگاه می کنن!
سوم اینکه آیدین جانکم تو همون قصه بخور. اشکالی نداره.
:*

By Anonymous کتایون, at ۱:۴۹ بعدازظهر

ها این که گفتی یعنی چه؟؟؟
MBC persia واقعن مزخرفه! فکرشو بکن اولین فیلمش جکی چان بود!!دیگه بقیه شو بگیر و برو!یه چیز بامزه تر: شاید باورتون نشه ولی توی زیر نویس ترجمه هاش wine رو شربت آلبالو وwhisky رو دلستر نوشته بود!!!!!!! در ضمن قصه خیلی هم خوشمزه تر از غصه ست. نوش جونت!
:)

By Anonymous نوین, at ۱:۵۷ بعدازظهر

فکر نمی کنم رسیور اچ دی برای تلویزیون اهمیت زیادی داشته باشه و فقط برای lcd های بزرگ در حد 40 به بالا تاثیر داره. کانال های با کیفیتی مثل zdf برای ما که lcd 33 اینچ داریم عالیه و بهتر از این نمیشه.

By Blogger امیر, at ۲:۵۸ بعدازظهر

به نکته خوبی اشاره کردی!!! من خودمم گیج شدم!

By Blogger امیر, at ۱۰:۳۷ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006