دوشنبه، دی ۱۸، ۱۳۸۵

از آن روز پیر شده ام بس که مرده ام...:((

دلمان بطرز غریبی تنگ است ، اصلا یک جوری هستیم که بدجوری است ، از سر شب با سارا و سارا ، بعد فاطی ، بعد رها ، بعد یادمان نیست کی حرف زدیم ، به چند تا از این خرت و پرتها هم اس ام اس زدیم ، افاقه نکرد ، دلمان ، دل نمیشود دیگر به قول یارو گفتنی !دارد مثل سیر و سرکه می جوشد ، حالا آمدیم انلاین شدیم همینطوری غیر ارادی هدایت شدیم بسوی نینونتکایمان ، دوباره خواندیمش ، اوووف چقدر دلمان برایش تنگ شده بود

این قدیمی ها یک چیزهایی حالیشان بوده ها ، کی میگفتند عشق اول یک چیز دیگر است و تکرار نمیشود از این حرفها!
آخر مینوتکا چرا؟
واقعا چرا؟
چرا نینوتکا ؟
چرا تیتوتکا؟
چرا با من این کار را کردید!

16 comments | Permalink

نظرات: 16

ها ؟

By Anonymous ناشناس, at ۱:۵۰ قبل‌ازظهر

!هيچي نمي تونم بگم رفيق!

By Anonymous ناشناس, at ۹:۲۱ قبل‌ازظهر

حالا مي گم كه نمم نمك دلت گنده مي شه وقتي دلتنگ مي شي
درست مثه اون جمله كه تو كامنت هاي اول كه از درد و توي ايميل ازآي كيو ماركتينگ گفتم .
هومممممم!؟

By Anonymous ناشناس, at ۳:۲۳ بعدازظهر

پریشانی های ما را هیچ کس نمی فهمد

By Blogger ماه کولی, at ۵:۲۷ بعدازظهر

این منم که در آستانه جوانی شدم پیر...
اما باز هم دلم جوان است و موهانم سیاه ...
عشق اول؟
عشق واقعی بهتره...
اصلن بابا عشق دیگه چیه؟!هان؟

By Anonymous ناشناس, at ۶:۵۵ بعدازظهر

سلام رفیق قدیمی. یادت است گفتی نمی گذارم کسی فراموشت کند؟ حالا کجایی رفیق؟ من آمدم اینبار محکمتر از قبل. خیلی حرفها دارم برای نوشتن. دلم برای همه تنگ شده. برای همه حرفها و همه شعرها. کجایی رفیق قدیمی؟ آزاد باش و آزاد اندیش

By Anonymous ناشناس, at ۹:۱۵ بعدازظهر

دهه! تو باز پیدات شد؟!

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۱۰:۴۳ بعدازظهر

دل من گرفت از این جا هوس سفر نداری

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۴۹ بعدازظهر

دیگه کار ات به جایی رسیده که به فال مردم هم حسودی کنی؟ شاید هم باید باور کنم جدی جدی دل ات گرفته . عشق اول معمولن در یاد ماندنی است چون اغلب این امکان را نمی یابد که با وسوسه ی ازدواج و بیوند همیشگی آلوده شود.این ها همه اش از عوارض چخوف و داستایوسکی است من گفته باشم..

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر

????????????????????????!

By Anonymous ناشناس, at ۹:۲۵ قبل‌ازظهر

از دهه تو باز پیدات شد که منظورت من نبودم رفیق؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۵۵ قبل‌ازظهر

khob khoondam har setasho..be nazare man toe blogger bayad javabe in 3 zarif ro beD!

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۴۰ قبل‌ازظهر

چه قصه ی دردناکی
حالا می فهمم چرا حالت دنیا این همه غمگین استچرا که :مینوتکا هم رفته وبارفتن اش دنیا برای همیشه حالت غمگینی به خود گرفته..

By Anonymous ناشناس, at ۱:۳۲ بعدازظهر

من نفهمیدم اینها با تو چیکار کردن. فقط امیدوارم کار بدی نکرده باشن

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۲۸ قبل‌ازظهر

eshgh eshghe.avalo akhar nadare!
mage adam gharare chand ba too donya ashegh beshe?!

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۱۹ بعدازظهر

چقدر چرخ زدن در نوشته های 2 سال پیشت لذت بخش بود.
حالا بهتر است دلتنگی ات؟

By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۲۷ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007