دوشنبه، دی ۱۸، ۱۳۸۵

از آن روز پیر شده ام بس که مرده ام...:((

دلمان بطرز غریبی تنگ است ، اصلا یک جوری هستیم که بدجوری است ، از سر شب با سارا و سارا ، بعد فاطی ، بعد رها ، بعد یادمان نیست کی حرف زدیم ، به چند تا از این خرت و پرتها هم اس ام اس زدیم ، افاقه نکرد ، دلمان ، دل نمیشود دیگر به قول یارو گفتنی !دارد مثل سیر و سرکه می جوشد ، حالا آمدیم انلاین شدیم همینطوری غیر ارادی هدایت شدیم بسوی نینونتکایمان ، دوباره خواندیمش ، اوووف چقدر دلمان برایش تنگ شده بود

این قدیمی ها یک چیزهایی حالیشان بوده ها ، کی میگفتند عشق اول یک چیز دیگر است و تکرار نمیشود از این حرفها!
آخر مینوتکا چرا؟
واقعا چرا؟
چرا نینوتکا ؟
چرا تیتوتکا؟
چرا با من این کار را کردید!

16 comments | Permalink

نظرات: 16

ها ؟

By Anonymous mehrdad, at ۱:۵۰ قبل‌ازظهر

!هيچي نمي تونم بگم رفيق!

By Anonymous North Star, at ۹:۲۱ قبل‌ازظهر

حالا مي گم كه نمم نمك دلت گنده مي شه وقتي دلتنگ مي شي
درست مثه اون جمله كه تو كامنت هاي اول كه از درد و توي ايميل ازآي كيو ماركتينگ گفتم .
هومممممم!؟

By Anonymous North Star, at ۳:۲۳ بعدازظهر

پریشانی های ما را هیچ کس نمی فهمد

By Blogger ماه کولی, at ۵:۲۷ بعدازظهر

این منم که در آستانه جوانی شدم پیر...
اما باز هم دلم جوان است و موهانم سیاه ...
عشق اول؟
عشق واقعی بهتره...
اصلن بابا عشق دیگه چیه؟!هان؟

By Anonymous خیال, at ۶:۵۵ بعدازظهر

سلام رفیق قدیمی. یادت است گفتی نمی گذارم کسی فراموشت کند؟ حالا کجایی رفیق؟ من آمدم اینبار محکمتر از قبل. خیلی حرفها دارم برای نوشتن. دلم برای همه تنگ شده. برای همه حرفها و همه شعرها. کجایی رفیق قدیمی؟ آزاد باش و آزاد اندیش

By Anonymous دختر آریایی (ریحانه), at ۹:۱۵ بعدازظهر

دهه! تو باز پیدات شد؟!

By Blogger صورتکِ خیالی, at ۱۰:۴۳ بعدازظهر

دل من گرفت از این جا هوس سفر نداری

By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۴۹ بعدازظهر

دیگه کار ات به جایی رسیده که به فال مردم هم حسودی کنی؟ شاید هم باید باور کنم جدی جدی دل ات گرفته . عشق اول معمولن در یاد ماندنی است چون اغلب این امکان را نمی یابد که با وسوسه ی ازدواج و بیوند همیشگی آلوده شود.این ها همه اش از عوارض چخوف و داستایوسکی است من گفته باشم..

By Anonymous غزل, at ۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر

????????????????????????!

By Anonymous ناشناس, at ۹:۲۵ قبل‌ازظهر

از دهه تو باز پیدات شد که منظورت من نبودم رفیق؟

By Anonymous دختر آریایی ( ریحانه), at ۱۰:۵۵ قبل‌ازظهر

khob khoondam har setasho..be nazare man toe blogger bayad javabe in 3 zarif ro beD!

By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۴۰ قبل‌ازظهر

چه قصه ی دردناکی
حالا می فهمم چرا حالت دنیا این همه غمگین استچرا که :مینوتکا هم رفته وبارفتن اش دنیا برای همیشه حالت غمگینی به خود گرفته..

By Anonymous نمی دونم, at ۱:۳۲ بعدازظهر

من نفهمیدم اینها با تو چیکار کردن. فقط امیدوارم کار بدی نکرده باشن

By Anonymous مهدی هنرپرداز, at ۱۱:۲۸ قبل‌ازظهر

eshgh eshghe.avalo akhar nadare!
mage adam gharare chand ba too donya ashegh beshe?!

By Anonymous a, at ۱۲:۱۹ بعدازظهر

چقدر چرخ زدن در نوشته های 2 سال پیشت لذت بخش بود.
حالا بهتر است دلتنگی ات؟

By Anonymous زهرا, at ۱۲:۲۷ بعدازظهر



aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

January 2003
April 2003
May 2003
June 2003
July 2003
August 2003
September 2003
October 2003
December 2003
January 2004
March 2004
June 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006