دوشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۸

میر حسین موسوی

ریس جمهور منتخب : میرحسین موسوی.
ریس جمهور میرحسین موسوی.
میر حسین موسوی.
موسوی.


بنویسید ، به هر بهانه ای اسم میرحسین موسوی رو با پسوند و پیشوند ریاست جمهوری بنویسید تو وبلاگهاتون.
نبینم کسی اسم اون یارو رو به هر بهانه ای تو وبلاگش بنویسه ها!
حرام اعلام میکنم .
تحت هیچ شرایطی.
در شرایط اجباری نوشن - ان - بلا مانع است.

3 comments | Permalink

میر حسین موسوی

0 comments | Permalink

بیانیه‌ی جمعی از وبلاگ‌نویسان درباره‌ی وقایع اخير


۱) ما، گروهی از وبلاگ‌نویسان ایرانی، برخوردهای خشونت‌آمیز و سرکوب‌گرانه‌ی حکومت ایران در مواجهه با راه‌پیمایی‌ها و گردهم‌آیی‌های مسالمت‌آمیز و به‌حق مردم ایران را به شدت محکوم می‌کنیم و از مقامات و مسوولان حکومتی می‌خواهیم تا اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را-که بیان می‌دارد «تشكيل‏ اجتماعات‏ و راه‌ پيمايی‌ها، بدون‏ حمل‏ سلاح‏، به‏ شرط آن‏‌که‏ مخل‏ به‏ مبانی‏ اسلام‏ نباشد، آزاد است»-رعایت کنند.

۲) ما قانون‌ شکنی‌های پیش‌آمده در انتخابات ریاست جمهوری و وقایع غم‌انگیز پس از آن را آفتی بزرگ بر جمهوریت نظام می‌دانیم و با توجه به شواهد و دلایل متعددی که برخی از نامزدهای محترم و دیگران ارائه داده‌اند، تخلف‌های عمده و بی‌سابقه‌ی انتخاباتی را محرز دانسته، خواستار ابطال نتایج و برگزاری‌ِ مجدد انتخابات هستیم.

۳) حرکت‌هایی چون اخراج خبرنگاران خارجی و دستگیری روزنامه‌نگاران داخلی، سانسور اخبار و وارونه جلوه دادن آن‌ها، قطع شبکه‌ی پیام کوتاه و فیلترینگ شدید اینترنت نمی‌تواند صدای مردم ایران را خاموش کند که تاریکی و خفقان ابدی نخواهد بود. ما حکومت ایران را به شفافیت و تعامل دوستانه با مردم آن سرزمین دعوت می‌كنيم، امید داریم در آینده شکاف عظیم بین مردم و حکومت کم‌تر شود.


پنجم تیرماه ۱۳۸۸ خورشیدی
بخشی از جامعه‌ی بزرگ وبلاگ‌نویسان ایرانی


1 comments | Permalink

پنجشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۸۸

بیانیه‌ی شماره‌ی 8 موسوی

بسمه تعالی



مردم هوشیار و شریف ایران


طی روزهای اخیر، صدا و سیما، خبرگزاری های دولتی، برخی روزنامه های دولتی و سایت های اینترنتی وابسته به دولت و روزنامه کیهان، بخش عمده ای از فضای خود را به وارونه جلوه دادن آنچه قبل، حین و پس از برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران رخ داد، اختصاص داده اند. آنها با استفاده از امکاناتی که متعلق به شماست، نه تنها به پنهان ساختن تخلفات و حوادث دلخراشی که در ایام اخیر اتفاق افتاد، می پردازند بلکه مسوولان مستقیم و غیرمستقیم آن را کسی معرفی می کنند که تنها شما را در مسیر احقاق حقی که داشته اید، همراهی کرده است.



واقعیتی که آنان بیهوده تلاش می کنند نادیده انگارند آن است که در این انتخابات تقلبی بزرگ اتفاق افتاده و پس از آن، معترضان به این وضعیت به گونه ای غیرانسانی مورد هجوم قرار گرفته و کشته، زخمی و یا بازداشت شده اند. اگر با مسببین جنایت کوی دانشگاه در 18 تیر 1378 به گونه ای مناسب و قانونی برخورد می شد، امروز شاهد تکرار آن فجایع در ابعادی وسیع تر و وارونه جلوه دادن واقعیت ها به گونه ای جسورانه تر نبودیم.

همان ها هستند که هنوز با اتکاء به امکاناتی که متعلق به عموم مردم است در راستای منافع گروهی خود بی پروا به دروغ گویی و پرونده سازی برای دیگران ادامه می دهند و افعالی را که خود عامل آن هستند را به بنده نسبت می دهند. آنان غافلند که موسوی با این ترفندهایی که ماهیت آن برای همه مردم روشن شده است، از صحنه بیرون نمی رود. آنچه در این روزها رخ داد اصل نظام جمهوری اسلامی را که میراث امام بزرگوار و شهدای گرانقدرمان است هدف قرار داده و این چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذاشت و با طرح اتهاماتی اینگونه و تهدید به محاکمه از آن صرف نظر نمود.

من نه تنها از پاسخگویی در برابر این اتهامات واهمه ای ندارم بلکه آمادگی دارم تا نشان دهم چگونه مجرمان انتخاباتی در کنار مسببان اصلی اغتشاشات اخیر قرار گرفتند و خون مردم را بر زمین ریختند و اکنون کوشش می کنند، صحنه هایی را که صدها شاهد و ده ها تصویر آن را گواهی می دهند به گونه ای دیگر جلوه دهند؛ آماده ام تا نشان دهم چگونه کسانی که عملشان در راستای ایجاد هرج و مرج در کشور، تضعیف نظام و منافع بیگانگان است، تلاش نمودند به بهانه تخریب‌گری های عناصری نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگری و وابسته به بیگانه معرفی کنند؛ ولی حاضر نیستم به خاطر مصالح شخصی و هراس از اینگونه تهدیدها از ایستادگی در سایه شجره سبز استیفای حقوق ملت ایران که امروز به خون به ناحق ریخته شده جوانان این کشور آبیاری شده است، لحظه ای صرف‌نظر نمایم. از مجموع آرای ریخته شده در صندوق ها تنها یک رأی متعلق به من است و شما به خوبی می دانید که مشکل آنها با میلیون ها رأیی است که جوابی برای سرنوشت آنها ندارند.


باز هم از عموم ملت شریف ایران متواضعانه درخواست می کنم با حفظ آرامش و پرهیز از ایجاد تنش، در دام بدخواهان که کوشش می کنند این حرکت گسترده اجتماعی را شورش و اغتشاش و وابسته به بیگانه قلمداد کنند، نیفتند و با زیرکی و هوشیاری که ویژگی ممتاز شماست این توطئه ها را مهار نمایند. تداوم اعتراض در چارچوب قانون و با رعایت اصول و مبانی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی، راهبرد اصلی است که ضامن تداوم و دسترسی به اهداف شماست.

دشمن خارجی با همراهی یاران جاهل و طماع خود در داخل بر آنست که مطالبات این حرکت عظیم خودجوش را به خوارج بیرون از نظام نسبت دهد و حتی الله اکبرهای از دل برآمده شما را چون قرآن های سر نیزه معرفی کند. بر ماست که با رفتار و گفتار خود این توطئه شوم را خنثی نماییم.

برادر و خدمتگزار شما - میرحسین موسوی

چهارم تیر 1388

1 comments | Permalink

سه‌شنبه، تیر ۰۲، ۱۳۸۸

در اعتراض به سخنگوی شورای نگهبان - دو شنبه

بسمه تعالي
جناب آقاي كدخدايي
سخنگوي محترم شوراي نگهبان

با سلام

اگرچه تاكنون در خصوص اثبات تقلب و تاييد بر بطلان انتخابات شواهد و قرائن مشهودي ارائه شده است اما پرداختن به نكته اخيرالذكر شما نيز ضرورت دارد

اظهارات امروز شما در خصوص تعداد شهرستان‌هايي كه آراي آنها بيش از 100درصد واجدين حق راي بود موجب تاسف گرديد و شاهدي ديگر بر وجود گرايش جانبدارانه از نتايج موجود است. اينكه شما تعداد اين حوزه‌ها را 50 مورد و نه 170 شهرستان دانسته‌ايد و كل آراي آنها را فقط 3 ميليون دانسته‌ايد كه تاثيري در نتايج انتخابات ندارد، در اين خصوص بايد متذكر شد كه اولا حداكثر مشاركت معمول را اگر 85 يا حتي 90 درصد فرض كنيم، تعداد مناطقي كه بيش از حداكثر ممكن راي داده‌اند بالاي 200 منطقه خواهد شد، به‌علاوه به همين نسبت هم در شهرها و مناطق ديگر راي به صندوق‌ها ريخته شده و برآوردها از راي دادن افراد نيز حاكي از آن است كه امكان نداشته است كه بيش از 30 يا 32 ميليون راي در فرصت موجود با تعداد حوزه‌هاي تعيين‌شده از مردم اخذ شود، اين خطاي اعلان شده از سوي شما، فقط آن بخش از كوه يخ است كه روي آب ديده مي‌شود و جزو كوچكي از مجموعه خلاف‌هاي انتخاباتي است.

شوراي نگهبان قبلا با همين استدلال كه مجموع آرا در برخي حوزه‌هاي راي‌گيري بيشتر از واجدين حق راي بوده، آن حوزه را باطل اعلان كرده، اما اين مساله در انتخابات اخير فقط محدود به اين حوزه‌ها نيست، بلكه در اغلب مناطق جريان داشته است و جالب اينجاست كه ناظران شوراي نگهبان كه در تعيين صلاحيت هيات‌هاي اجرايي هم نظارت داشته‌اند، چرا در روز راي‌گيري گزارشي از اين تخلفات عظيم نداده‌اند؟! آيا همين دليل بر بطلان كل فرايند انتخابات كافي نيست؟

پيشنهاد مي‌كنيم كه شوراي محترم نگهبان به جاي اتلاف وقت در شمارش آرا صندوق‌هايي كه طي ده روز گذشته در اختيار وزارت كشور بوده و هر كاري خواسته با آن انجام داده،‌ تصميم نهايي را گرفته و با ابطال انتخابات مردم را خشنود كند و آرامش را به جامعه بازگردانند و كشور را از خطري عظيم رها سازند.

مهدی کروبی.

0 comments | Permalink

CNN


گرگها خوب بدانند که دراین ایل غریب
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره ی چوبی پسری هست هنوز
آب اگر نیست نترسید که در قافله مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز


سی ان ان حدود ساعت 12:30 بعد از نیمه شب به وقت ایران ، این شعر زهرا رهنورد رو خط به خط نوشت و خوند و در موردش و در مورد خود رهنورد حرف زد ، نمیدونم چرا کلی ذوق کردم
گرگها
ای گرگها
همه دنیا با شماست !

0 comments | Permalink

دوشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۸

Dear Palestinian people, It is now over 50 years that the

Dear Palestinian people,

It is now over 50 years that the hearts of many Iranians have been with you. It is now about 30 years that the Iranian people, along with different governments, have officially been fighting with all the oppression you have been facing and have paid heavy costs for it. Many cash donations, refusal to recognise the Israeli government and severing all ties with the Israeli regime and its affiliated companies, constant denouncing of Israel in international organizations and support for the establishment of the state of Palestine are only a small part of the direct of indirect supports of Iranian people, and even in cases where governments have done it, it was eventually the Iranian people who paid huge expenses for this. No Arab country ever ventured to commit itself to such expenses. And these were the same Arab countries that during many tensions they have had with Iran, you have almost always supported. You did not even refrain from a symbolic funeral procession for Saddam Hussein, the criminal who murdered hundreds of thousands of Iranians. You did not have to do this and it injured the feelings of each and every Iranian. We forgave you for that and still continued to support you.

Dear Palestinians

,The billions of dollars that you have received in these years in cash and other forms have been paid from the pockets of an oppressed nation, 30% of whom live below poverty line. More importantly, because of the widespread support they have had for you and fighting the Israeili regime and Zionist organizations, hundreds of billions of dollars are only part of the damages that the developing Iran has received as a result of sanctions and embargos. Iranian children grow up under circumstances that, through their school books and media, they are constantly exposed to the oppression inflicted upon you and it is not conceivable that your children may have been as much exposed to it.

I do not want to patronise you. It would not be fair and generous. In Iran, ‘chivalry’ is still much respected. Whatever you are and however you behave, you are human beings like us and no human being can witness the pain, suffering and killing of a fellow human being with a clear conscience. Arab or Persian, Muslim or non-Muslim is nothing next to being a human being. We are all from one soul. That is why when we see pictures of a Palestinian child hit by a bullet next to his father dying in such a brutal way, millions of human beings feel for the poor father and shed tears, even though their sympathy is only to this extent and the rest of the world does not pay the extra prices that Iranian people pay.

Dear Palestinians,It would be unbelievable for you not to be aware of what is happening to Iranian people now. Only according to figures released by the police and government authorities, dozens of Iranian citizens are killed, hundreds are wounded or beaten. News of these events have certainly been broadcast by Arabic speaking Iranian funded media, which have been established with huge expenses to support you. The tolls are now bigger that all the number of casualties that come up in your case during years. Of course, it is not numbers which matter; what matters is the mothers who set the dinner table at night waiting for their children and get word that they should go to the morgue to receive the corpses of their children. Indeed, what is the difference between the Palestinian father who gets a bullet next to his son and dies and the Iranian father whose daughter receives a bullet in the heart right next to him?

Dear Palestinian people!The least of your duties at these times is to sympathise with the oppressed Iranian people. Believe me! It is much more painful when you get beaten up or killed by a fellow of your own homeland and even a colleague with whom you have had breakfast than being killed or injured by an alien and occupant soldier. Yes, sympathising with us is the least expectation of a people who has been sympathising with your people for half a century and has been supporting you in many ways for thirty years. This is of course in your own interest too. Forget about pessimism, have you thought for a second that if Iranians were to be a little bit realistic about your actions and positions, from the Saddam issue to the name of the Persian Gulf, what would happen>So, before it is too late, do something. I know you are also in deprivation, but couldn’t you even make a statement sympathising with us? Those who are oppressed are have more tender hearts. You know this better...

Mahmoud Farjami - http://www.debsh.com/

0 comments | Permalink

شنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۸

تا بازگشت کبوتران چند قطره خون مانده؟

این زمان رفتن است
هر یک از ما به راه خود می رود
من به سوی مرگ
شما بسوی زندگی!
کدام یک بهتراست؟
تنها خدا می داند.

شعراز سقراط به نقل از یک مرد / فالاچی

1 comments | Permalink

جمعه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۸

نماز جمعه : لغو


ستاد انتخابات مهدی کروبی در اطلاعیه ای اعلام کرد:برنامه تجمع اعتراض آمیز روز جمعه به شنبه ساعت ١٦ در میدان انقلاب موکول شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد
به دنبال در خواست مجوز تجمع در میدان انقلاب به منظور اعتراض به نتایج مخدوش اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقدیر از حساسیت مهم مردم شریف ایران به اطلاع می رساند برنامه قبلی اعلام شده در خصوص حضور در نماز جمعه با لباس مشکی لغو گردید.لذا از هموطنان عزیز می خواهیم روز شنبه با حضور پر شور خود در راهپیمایی بزرگ میدان انقلاب تا آزادی اعتراض خود را به نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمایند

0 comments | Permalink

پنجشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۸

سرباز رضایی

من این روزها ناامیدانه اما مسرانه دنبال خبرهایی میرم که امیدوارم بکنه به برگشت آرا!
مطمئن نیستم ولی فکر میکنم برنامه ء امشب سرباز! رضایی خوب بود ، به هیچ وجه حاضر نشد برای احمدی نژاد پیشوند ریس جمهور رو بکار ببره ، تا جایی که مجری و تلویزیون بهش اجازه میدادن از برخورد پلیس و وزارت کشور و شورای نگهبان در تحریک مردم انتقاد کرد و مصرا تاکید کرد که من روی حق شما ( جدی ) هستم و ...
اگه خوب نگاه کنید میشه گفت این اولین برنامه ای بود در تلویزیون دولتی ایران که برخلاف رویه ای که در این چند روز دنبال شده تاکید میکرد که یه حقی خورده شده و من روی این حق پافشاری خواهم کرد هر چقدر هم مجری پافشاری کرد تا از دهن آقایی رضایی چیزی رو بکشه بیرون که صداو سیما می خاست آقای رضایی زیر بار نرفت!
اگه تحلیلم درست باشه ، اگه درست دیده و فهمیده باشم و اگه این جریان به نفع ما ملت ختم به خیر بشه همین جا میگم که همه ء گذشته ات رو از نظر خودم میبخشم جناب آقای رضایی و ما میشیم دوست حتی!

1 comments | Permalink

0 comments | Permalink

آیا می دانید؟

می دانید که در جنگ 8 ساله ؛ سالانه بطور متوسط 125 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد، اما عملکرد احمدی نژاد باعث شد سالانه 188 میلیارد دلار خسارت به کشور زده شود؟



آیا میدانید که دولت احمدی نژاد گاز را از کشور ترکمنستان 350 دلار در هر هزار متر مکعب می خرد و به ترکیه 200 دلار می فروشد؟ و آیا می دانید که پیشنهاد ترکمنستان 140 دلار بود، اما پس از طولانی شدن مذاکرات، نهایتاً قرارداد 350دلاری منعقد شد؟( روزنامه سرمایه 14/10/87 )



آیا می دانید که خسارت اقتصادی احمدی نژاد آنقدر زیاد است که به هر خانواده ایرانی بیش از 5/1 کیلوگرم طلا می رسید؟ ( مقاله فرصت سوزی ها و خسارات اقتصادی احمدی نژاد )



آیا می دانید که ساخت پالایشگاه های نفت در دولت احمدی نژاد، سالانه 5/1 درصد پیشرفت داشته و با این حساب 67 سال طول می کشد تا ساخته شوند؟( روزنامه سرمایه 14/02/88 )



آیا می دانید که مهندس میر حسین موسوی در زمان جنگ از محل صرفه جویی برنج یارانه ای، پالایشگاه آبادان را در در طی 98 روز به بهره برداری رساند؟( سایت کلمه )



می دانید که امارات و قطر از میدان های گازی مشترک سالانه بیش از 12 هزار میلیارد تومان گاز بیشتر برداشت می کنند و عدم سرمایه گذاری ایران در دولت نهم منجر به این شده که همسایگان شمالی و جنوبی منابع و ثروت مردم ایران را به یغما ببرند و همچنین اهمیت این موضوع کمتر از واگذاری خاک ایران به بیگانگان نیست؟ ( وزارت نفت – روزنامه سرمایه 21/02 و 10/02/88 )



آیا می دانید احمدی نژاد در سفر به کنیا ( کشور آفریقایی ) پیشنهاد داده که ایران حاضر است نفت را با 30 درصد تخفیف بفروشد؟ ( اکو نومیست شماره های مربوط به اسفند ماه 87 )



آیا می دانید پروژه ماهواره ایرانی امید در دولت های قبلی شروع شده بود و عمده کار آن را دولت خاتمی انجام داده بود؟



آیا می دانید که دولت احمدی نژاد شروع حفاری و ساخت تونل البرز را در راه آهن اصفهان – شیراز با نشان دادن تونل دیگری، به عنوان اتمام و بهره برداری به ملت گزارش داد و ملت را فریفت؟ ( اعتماد 10/02/88 )



می دانید که در دولت خاتمی راه آهن بافق – مشهد به طول 1000 کیلومتر سه ساله ساخته شد، اما در دولت احمدی نژاد سالانه کمتر از 50 کیلومتر راه آهن ساخته شده است؟



آیا می دانید که ایران از نظر تورم و گرانی چهارمین کشور دنیاست؟



آیا می دانید که در دولت احمدی نژاد علی رغم اینکه درآمدهای سالانه 4 برابر درآمد سالانه خاتمی بود، بودجه تحقیقات علمی 5/4 برابر کاهش یافته است؟ ( قانون بودجه 86 و87 )



آیا می دانید که اتحادیه اروپا که بیش از 30 کشور ثروتمند می باشد، به پاکستان 640 میلیون دلار، اما دولت احمدی نژاد به تنهایی 330میلیون دلار کمک می کند؟ (روزنامه سرمایه 29/01/88 )



آیا می دانید که با ثروت و اعتباری که دولت احمدی نژاد از بین برد، حداقل امکان 25 میلیون اشتغال وجود داشت. یعنی نه تنها هیچ بیکاری وجود نداشت، بلکه چند میلیون نفر خارجی نیز بایستی در ایران کار می کردند؟ (روزنامه سرمایه 10/02/88 )



آیا می دانید دولت احمدی نژاد بودجه ساخت مترو تهران را به شهرداری اختصاص نداده است و زمانی که احمدی نژاد شهردار بود، بودجه 350 میلیارد تومانی که برای ساخت مترو، بزرگراه، رفع ترافیک و.... اختصاص داده شده بود را صرف وام دادن به رانندگان تاکسی، افطاری در میادین، کمک به هیأت های مذهبی کرد؟ ( گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس )



آیا می دانید که دردولت خاتمی در 8 سال 17 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی برداشت شد و با آن صنایع نقت، گاز و پتروشیمی و.... ساخته شد، اما در 5/3 سال دولت احمدی نژاد 81 میلیارد دلار برداشت شد و حاصل آن تقریباً هیچ نوع سازندگی نبوده است؟ (روزنامه سرمایه 29/01/88 )
منبع : روز آنلاین

1 comments | Permalink

الله اکبر

دارم حجنره ام رو با الله اکبر جر میدم که صدای خنده ء ارمین و سحر بلند میشه ، برمیگردم میگه چیه؟

با خنده میگن دم این میرحسین گرم

لباس سیاه که میپوشی
الله اکبر که میگی
فردا هم میری نماز جمعه

کی میتونست من رواینجوری به راه راست هدایت بکنه جز عمو میرحسین اخه؟!


این روزها به شعار ستاد مرکزی میرحسین توی تبریز مدام فکر میکنم :

اولدی وار
دوندی یوخ

بعد دو روز قبل از رای گیری از ستاد کروبی محض ء جمع کردن اطلاعات !! رفتم ستاد شون و گیر داده بودم که آخه اینم شد شعار ، مردم میخان رای بدن چه ربطی به مرگ داره ، کی خاسته عقب نشینی کنه!
کور بودیم ما؟

0 comments | Permalink

سه‌شنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۸

دستگیری خانه به خانه در تبریز

حتی دکتر شربیانلو رو هم در تبریز دستگیر کردن!
از سر شب که اینو خوندم مدام به دوسال پیش و پارگی عمیق تاندوم پای راست و دست معجزه گر دکتر فکر میکنم .


آهای !
از پشت شيشه ها به خيابان نظر کنيد!
خون را به سنگفرش ببينيد!
اين خون صبحگاه است گوئی به سنگفرش کاينگونه می تپد دل خورشيددر قطره های آن ...
آهای !

اين خون صبحگاه است گوئی به سنگفرش کاينگونه می تپد دل خورشيد در قطره های آن ...
از پشت شيشه ها به خيابان نظر کنيد


خون را به سنگفرش ببينيد !
خون را به سنگفرش بينيد !
خون را به سنگفرش ...

شاملو

0 comments | Permalink

دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۸

Campaign88.com

کسانی که به کروبی رای دادن لطفا ، لطفا به سایت کمپین 88 برن و با مشخصات کامل ثبت نام کنن من مطمئنم فقط تعداد افرادی که به اینترنت دسترسی دارن وحاضر به ثبت نام هستند خیلی بیشتر از آرا اعلام شده است و این میتونه سند مهمی برای ارائه باشه پس لطفا تعلل نکنید .

کمپین 88

اسم حوضه ء انتخابیه تون رو اگه نمیدونید مثه من برید نگاه کنید ، اگر هم در یه جای دوری رای دادین و امکان پیدا کردن اسم حوضه رو ندارین بازم ثبت نام کنید و اون فیلد رو خالی بگذارید.

خیلی سریع در این مورد اطلاع رسانی کنید تا اعلام نظر شورای نگهبان تموم نشده بتونیم لیست رو تکمیل کنیم.
ممنون

2 comments | Permalink

نفرت

تلاش چندین ساعته و چند هزار نفری ما برای رسیدن به دانشگاه تبریز که از هر طرف محاصره شده بود به جایی نرسید ، خیلی ها دستگیر شدن و تا اونجایی که میدونم دانشجوهای توی دانشگاه خیلی بد مورد ضرب و شتم قرار گرفتن البته هنوز با هیچ کدومشون تماسی نتونستیم بگیریم...

:(

نگرانی

خجالت کشیدن صدای مادری که سراغ پسرش رو ازت میگیره...

الان در این لحظه بزرگترین آروزم اینه که همه ء این شکم گنده هایی که امروز کتکمون میزدن با اسپری فلفل بشورمشون.

:(

0 comments | Permalink

یکشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۸

آخرین برگ خاطرات ابولفضل فاتح

دوباره جلسه دوستان تشکیل شد و تحلیلی از شرایط ارایه شد به نزد مهندس موسوی رفتیم. با همان آرامش و نجابت همیشگی نشسته بود. انسان‌های بزرگ با این مصایب خم نمی‌شوند. او می‌گفت حالا بیشتر از همیشه مطمئن شدم که چرا باید می‌آمدم. بیانیه‌ای را که نوشته بود برای دوستان خواند. مهندس می‌گفت من هیچ‌گاه صدایم را بلند نکردم اما این تکلیف شرعی است که وقتی ظلمی می‌شود، حرفم را بزنم؛ من نیامده بودم تا برای خود قبایی بدوزم اما مردم حقی به گردن من دارند و نسبت به پیگیری امانتشان حساس هستند و من نمی‌توانم کوتاه بیایم

3 comments | Permalink

Comes cheap,Leaves expensive

Comes cheap,Leaves expensive



با خالی نکردن صحنه
با گرفتن دست همدیگه
صحنه رو خالی نکینم تا اونجا که در توان هر کدوممون هست.

درسته این حضور هزینه دار ولی به جد معتقدم هرچه بگذره هزینه ای که خواهیم پرداخت بیشتر خواهد شد.

لطفا
:(

3 comments | Permalink

Where is my VOTE


شاید تو این خفقان مرگبار این مثل یه دل‌خوشی باشه جلو چشممون و تا می‌شه به همه برسه:
آمار واقعی رای‌های امروز ما:

افراد واجد شرایط رای: 49322412
افراد شرکت کننده در انتخابات: 42026078
تعداد آرای باطله: 38716 1
میرحسین موسوی خامنه 19075623
کروبی 13387104
محمود احمدی نژاد 5698417
محسن رضایی میرقائد 3754218

0 comments | Permalink

شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۸

0 comments | Permalink

باید به هر ترتیبی که شده هزینه تقلب رو بالا برد

0 comments | Permalink

حتی اگر گوبلز هم بود کم می آورد!

من منبع معتبرتری از تویت زنده ء کرباسچی هنوز سراغ ندارم!

میگوید هنوز صبر کنید.

میگویند دفتر رهبری هم بهت زده شده حتی!

1 comments | Permalink

جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۸

برای آزادی سبک زندگی

این هوش و زرنگی نیست که بایستی در راس امور یک مملکت باشد، چیزیکه برای ریس یک مملکت اهمیت داد
نیرومندی ، شجاعت ، زیرکی ، و باز هم نیرومندی است.
هنری کیسینجر


من فردا به مهدی کروبی رای میدهم.

به مهدی کروبی ، مرد ی که شجاع یافته امش ، مردی که صداقتش و احساس خطر کردنش را باور کرده ام
( در حد استاندارهای کشوری که در آن زندگی میکنم ) .
به مهدی کروبی که چهار سال است وابستگی اداری اش را به نظام جمهوری اسلامی قطع کرده است.
به مهدی کروبی موسس اولین حزب اساسنامه دار واقعی در ایران کنونی.
به مهدی کروبی موسس اولین روزنامه حزبی در ایران.
به مهدی کروبی که شعار و خاسته ء معاونت حقوق شهروندی را همه گیر کرد.
به مهدی کروبی و تیمش که به اطلاع رسانی آزاد اعتقاد دارند.
به مهدی کروبی که از هاله ء نور دیگران نمی ترسد و به چالش میکشدش.
به مهدی کروبی که به کیهان ِ شریعتمداری پاسخ درخور می دهد.
به مهدی کروبی که شعار آزادی سبک زندگی می دهد.
و به مهدی کروبی که کرباسچی معاون اولش است.
به کرباسچی که از لزوم رابطه با امریکا میگوید.
به کرباسچی که میگوید: عزت مردم ما به این است که شکمشان سیرباشد.
و به ... بی شماری که این مدت درایــــنجا نگفته ماند به دلائلی ، من فردا به مهدی کروبی و تیمش رای میدهم فارغ از نتیجه ء روز شنبه و باور دارم کروبی و تیمش و از همه مهتر شجاعتش در این چهار سال و چند روز اخیر چنان تاثیری بر جنبش اصلاح طلبی ایران گذاشته اند و آنقدر استاندارهاو چشم اندازهای قابل تحقق را بالا برده اندکه فارغ از نتیجه ( نتیجه ای که به آن امیدوار ام !) مهدی کروبی و کسانی را که به او رای میدهند برندگان اصلی این انتخابات هستند.

1 comments | Permalink

یکشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۸

وعده ها طبق طبق!

احمدی نژاد امروز امروز در تبریز،شهری که یکپارچه دراختیار موسوی است وعده تاسیس کرسی زبان ترکی در دانشگاهها را داد!!!
وعده ای که محمد رضا شاه فقید هم با همه ء نرمی و دمکرات بودنش زیر بارش نرفت و اساسا به تشخیص حاکمان ِ ( غلط و درست بودنش مد نظرم نیست ) ایران تا به امروز این مورد به هیچ وجه قابل بحث و مذاکره نبوده!

به این وعده در حالی نگاه کنید که شاه بیت و مهم ترین خاسته ء اعتراضات و درگیرهای ( گاه خونبار ) حداقل یک دهه ء اخیر در تمامی این منطقه بوده و همیشه با شدت تمام سرکوب شده و حال برای اولین بار از زبان یک ریس جمهور وعده اش داده می شود !

3 comments | Permalink

شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۸

چند پرسش دوستانه ء اعلمی از میرحسین موسوی

از وب سایت اکبر اعملی :

صرفنظر از پرسش های بدون پاسخ و ابهاماتی که در مورد انگیزه و شیوه ورود مهندس میر حسین موسوی به دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین نوع نگاه وی به پاره ای از مقولات سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی و نیز سکوت و بی تفاوتی 20 ساله وی در قبال وقایع آذربایجان ،نابسامانی ها ،نقض حقوق بشر ،تحدید و تهدید حقوق شهروندی و آزادی های مشروع و انحراف از آرمان های نخست انقلاب وجود دارد ،ایشان را شخصیتی پاکدست و درستکار می دانم. با این وصف بخشی از عملکرد ایشان و نزدیک شدن کبوتران حرم قدرت و فرصت طلبان حرفه ای به او نگرانی هائی را هم در من و بسیاری از همفکرانم ایجاد کرده است که لازم است در این مجال که مخاطبم شخص آقای موسوی است به چند مورد از آنها اشاره نمایم و منتظر واکنش منطقی ایشان باقی بمانم:

1-در طول 8 سال حضور در مجلس شورای اسلامی عملکرد بسیاری از نمایندگان مجلس و همه وزرا و مدیران خاتمی و احمدی نژاد را از نزدیک رصد کرده و بارها تعداد قابل توجهی از آنها را بخاطر قانون شکنی ،فساد و سوء استفاده هائی که در دستگاه تحت امرشان وجود داشته به مجلس فراخوانده و یا در قالب نطق و مصاحبه نسبت به عملکرد آنان واکنش نشان دادم که یقین دارم جنابعالی هم کم و بیش با آنها آشنا هستید. علاوه بر این ها مشاهده می شود بسیاری از همان کسانی که با گفتار و کردار انحصار طلبانه و تمامت خواهانه خود و انحراف از معیارها و مطالبات مورد نظر مردم ،اسباب شکست حرکت اصلاح طلبانه مردم را فراهم ساختند هم اکنون نیز بوی کباب به مشامشان رسیده و با هدف سهم خواهی به همراه نمایندگان ،وزرا و مدیرانی که وصفش رفت شما را احاطه کرده اند و لاجرم این شائبه را بوجود آورده اند که در صورت به قدرت رسیدن مجدد جنابعالی این افراد کماکان امید مردم را به ناامیدی مبدل خواهند ساخت.

2- گرچه سالهای متمادی از زادگاه خود دور بوده اید لیکن اطمینان دارم که با موقعیت و جایگاه آقای مجتهد شبستری امام جمعه تبریز در میان اهالی آذربایجان و خصوصا شهروندان تبریزی و مواضع و رفتارهای غیر قابل دفاع وی کاملا آشنا هستید. حال که پس از بیش از دو دهه دوری از خانه پدری برای نخستین بار این توفیق را یافتید تا سفری تبلیغاتی به آذربایجان داشته باشید ،در ظرف دو روز اقامت در تبریز ،دوبار به دیدار شبستری شتافتن چه توجیهی می تواند داشته باشد!؟ آیا این اقدام شما دهن کجی به کسانی نیست که از پاره ای مواضع ،رفتارها و خودخواهی های امام جمعه تبریز به شدت آزرده خاطر هستند!؟

3-همچنانکه از دوستانی مانند شما و جناب کروبی انتظار می رفت همزمان با ایامیکه اسامی نامزدهای مورد نظر شورای نگهبان اعلام شد، طی تماس تلفنی نسبت به رد صلاحیت بنده اظهار تاسف کردید که در جای خود قابل تقدیر است . جنابعالی طی این تماس خطاب به بنده اظهار داشتید؛ "در میان کسانی که برای ریاست جمهوری نامنویسی کرده بودند شما حزء برجسته ترین ها بودید ... و شما را یک شخصیت برجسته و ملی می دانم که در مجلس حضور شجاعانه ای داشتید..." و در پایان این مکالمه تلفنی نیز قول دادید دو روز دیگر در سخنرانی ای که در یکی از شهرها ایراد می شود بصورت مصداقی در اعتراض به رد صلاحیت غیر قانونی اینجانب رسما اعلام موضع خواهید کرد.

نظر باینکه اکنون حدود یک هفته از وعده شما می گذرد و از دیرباز گفته اند الوعده وفا! چنانچه توصیف شما نسبت به حقیر مقرون به صحت و از روی اعتقاد بوده است ،بنابراین این پرسش مطرح می شود که سکوت و خاموشی کاندیدای احراز مقامی که باید ملتزم به پاسداری از قانون اساسی و استیفاء حقوق ملت باشد ،در برابر رد صلاحیت غیرقانونی فردی که به تعبیر او "جزء برجسته ترین کاندیداهای ریاست جمهوری بوده و دارای شخصیتی برجسته و ملی است و در مجلس هم حضور شجاعانه ای داشته است" با کدام معیار و چگونه قابل توجیه است!؟ آیا این سکوت را باید بحساب مخالفت همان کسانی نوشت که زمانی مشمول تیغ نظارتی بنده در مجلس شده و هم اکنون فرصت طلبانه در اطراف شما گرد آمده اند و یا اینکه این سکوت ناموجه دلایل ناموجه دیگری دارد!؟
واکنش و پاسخ مجاب کننده شما به ابهامات و پرسش های فوق نه از روی تمنای دلجوئی و نیاز ،بلکه از آن جهت برای نگارنده این سطور حائز اهمیت است که می تواند آزمونی باشد برای حصول اطمینان از میزان صداقت و پایبندی عزیزانی که در ایام تبلیغات دفاع از حقوق شهروندی و اجتماعی را در رئوس برنامه های خود اعلام و برطبل اصلاح طلبی می کوبند!!
لاجرم یک واکنش مناسب می تواند نقطه عطفی برای ایجاد یک سونامی و تاثیرات و تغییرات شگرف در نتیجه و سرنوشت انتخابات بنفع یک کاندیدای خاص شود ،" وعسي أن تكرهوا شيئا و هو خير لكم و عسي أن تحبوا شيئا و هو شر لكم، والله يعلم و أنتم لاتعلمون."


aidinblog@hotmail.com

L ink

صفحه لینکهای صورتک خیالی


 


A rchive

ژانویهٔ 2003
آوریل 2003
مهٔ 2003
ژوئن 2003
ژوئیهٔ 2003
اوت 2003
سپتامبر 2003
اکتبر 2003
دسامبر 2003
ژانویهٔ 2004
مارس 2004
ژوئن 2004
سپتامبر 2004
اکتبر 2004
نوامبر 2004
دسامبر 2004
ژانویهٔ 2005
فوریهٔ 2005
مارس 2005
آوریل 2005
مهٔ 2005
ژوئن 2005
ژوئیهٔ 2005
اوت 2005
سپتامبر 2005
اکتبر 2005
نوامبر 2005
دسامبر 2005
ژانویهٔ 2006
فوریهٔ 2006
مارس 2006
آوریل 2006
مهٔ 2006
ژوئن 2006
ژوئیهٔ 2006
اوت 2006
سپتامبر 2006
اکتبر 2006
نوامبر 2006
دسامبر 2006
ژانویهٔ 2007
فوریهٔ 2007
مارس 2007
آوریل 2007
مهٔ 2007
ژوئن 2007